מנהל בית הספר מו"ררוני פולט
חזון חינוכי – "לתפיסתי, משימתו של בית ספר מו"ר היא להוציא בני אדם טובים יותר לחברה הישראלית. בעיקר בימים מורכבים אלה, עלינו לטפח נוער ערכי המבין שהוא חלק מחברה ואת חלקו ותרומתו למענה, ועל כן בבסיס נחנך לאהבת הארץ ולאנשים שחיים בה. נשאף לפתח בקרב תלמידינו, כישורי לומד עצמאי שכן מקצועות העתיד דורשים לומדים המסוגלים ללמידה עצמית, ועלינו לטפח מיומנות זו – יכולת לקבל משימה, לאתר מידע רלוונטי, ללמוד ולחקור חומר ולהטמיע אותו כידע. בעיניי, חשיבות רבה היא לעבוד על תחושת המסוגלות של הלומד, תלמיד שבטוח בעצמו וביכולותיו, מסוגל לבצע משימות המוטלות עליו, לא חושש מנפילות ויודע כציד להתאושש מהן, להימנע חשיבת עדר ולפתח חשיבה ביקורתית ועמדה אישית. כדי להגשים זאת, יש להשקיע בצוות החינוכי, לרתום אותו למשימה המשותפת, כי מורים עם תחושת משמעות מטפחים ילדים עם תחושת משמעות".
זיכרון ילדות כתלמיד – "בית הספר זכור לי כמקום שאהבתי להגיע אליו, בעיקר בשל המפגש החברתי, אך גם מהיותו מקום של אתגר ויכולת לממש את עצמי. זכור לי דווקא אירוע של כישלון במבחן שגרם לי לתסכול קשה. בשיחה עם המורה המסר היה שלפעמים כישלון הוא מה שיעזור לי להתרומם ויחזק אותי בהמשך הדרך. האירוע הזה חרוט בזכרוני, כי לימים הפנמתי כמה הוא נכון, ויותר מכך הערכתי שהשיחה עם המחנכת הייתה בגובה העיניים ולא בפוזיציה של מבוגר מול ילד".
תחביב – "רכיבת אופניים, בשטח או בכביש. בעיקר אוהב לקום מוקדם בשבת בבוקר לצאת עם האופניים לכבישי הארץ ולרכב עשרות קילומטרים עם חברים טובים. לחזור הביתה כשהמשפחה נמצאת בשלבי התעוררות ראשונים, לשתות קפה טוב של התאוששות ומנוחה ולנקות את הראש מהשבוע החולף".