מנקים את העיר לכבוד השנה החדשה

13/09/2022 י"ז אלול תשפ"ב

ראש השנה וחגי תשרי מתקרבים אלינו וכבכל שנה, נערכים בעירייה למבצע נרחב של ניקיונות, פינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת אגף שפ"ע באמצעות מחלקת התברואה ובסיוע מחלקת איכות הסביבה, הפיקוח העירוני ואגף גנים ונוף.

על מנת להשלים את ההכנות לקראת ערב ראש השנה ובכדי להימנע ממפגעי גזם וגרוטאות במהלך החג, מתבקשים התושבים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה ושכונה ולנקודות האיסוף בלבד, ועד ליום 21/09/22 בשעה 10:00. יש לשים לב כי חל איסור על הוצאת גזם החל מיום זה עד לצאת החג בתאריך 27/09/22. עוד נמסר כי פינוי גזם וגרוטאות בחול המועד סוכות יתבצע כרגיל.

ימי פינוי הגזם והגרוטאות בשכונות:
• ימים ראשון ורביעי יבוצע פינוי בשכונת : הפרחים, הנחלים, הציפורים, נופים, מורשת ומכבים.
• בימי שני וחמישי יבוצע פינוי בשכונות : הנביאים, המגינים, הכרמים ורעות צפון.
• בימי שלישי ושישי יבוצע פינוי בשכונות : משואה, השבטים, מוריה, אבני חן, וברעות דרום.

בנוסף כמו תמיד, משתנים זמני פינוי האשפה עקב חגי תשרי כך שלקראת ערב ראש השנה, פינוי האשפה יחל ממוצאי שבת 24/09/22 בשעה 22:00. במוצאי יום כיפור, פינוי האשפה יחל ממוצאי החג 05/10/22 בשעה 04:00 בבוקר. ערב חג סוכות, פינוי אשפה יחל ממוצאי שבת 08/10/22 בשעה 22:00. ערב חג סוכות ב' הושענה רבה, פינוי אשפה יחל ממוצאי שבת 15/10/22 בשעה 22:00.

יש לשים לב שלא להחנות כלי רכב בצורה שעלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם ובכך לא להפריע להיערכות הניקיון לחגים.

בעירייה מדגישים כי בערב החג ובחג תתקיים אכיפה מוגברת ברחבי העיר, על מנת לשמור על נראותה וניקיונה בתקופה זו.

מנהל אגף שפ"ע, גל סוליט:
"השנה, יותר משנים קודמות, נקדים את ההיערכות לחגי תשרי. יש לשים לב כי ערב ראש השנה יתקיים ביום ראשון, דבר המחייב תוכנית פינוי וניקיון מיוחדת. בכדי לעמוד במשימה זו לקראת החג אנו מבקשים את שיתוף הפעולה של התושבים - שמרו על ניקיון המרחב הציבורי , הוציאו גזם וגרוטאות רק בימים המותרים ובכך, העיר שלנו מודיעין מכבים רעות , תמשיך להיות העיר היפה בארץ ונקייה מתמיד".

משאית איסוף אשפה בעירמשאית איסוף אשפה בעיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד