צעדת מודיעין ה-16

30/03/2023 ח' ניסן תשפ"ג

צעדת מודיעין המסורתית חוזרת ותתקיים ביום שבת 1.4.23. בעירייה מזמינים את תושבי העיר לבוא לצעוד בשבילי הטבע היפים הסובבים את העיר וליהנות מהפנינג ספורטיבי לכל המשפחה עם מגוון פעילויות אתגריות לאורך המסלול.

למשתתפים יחכו לאורך המסלול ובמתחם ההפנינג: פארק חבלים אתגרי, כתב חידה נושא פרסים, הופעות מגוונות, מעגל מתופפים, אומגה, עמדות יצירה ועוד שלל פעילויות אתגריות.

הכינוס לצעדה יערך בין השעות 08:00 - 10:00 סמוך לתחנת הדלק "דלק" בפארק הטכנולוגי, שברח' השדרה המרכזית 24. באגף הספורט ציינו כי מתחם הפעילות כולו ייסגר בשעה 14:00 וממליצים לתושבי העיר להגיע בשעה מוקדמת כדי להספיק ליהנות משלל האטרקציות והפעילויות לילדים.

לצד מסלול של חמישה קילומטרים, ישנו גם מסלול מונגש של 1.2 ק"מ המתאים לאזרחים ותיקים ולאנשים עם מוגבלות. פרטים מלאים אודות הסדרי הנגישות באירוע ניתן למצוא באתר העירייה.

עלות ההשתתפות בצעדה תעמוד על 20 שקלים לצועד (מעל גיל 3) ו-60 שקלים למשפחה (עד 6 נפשות). כאשר משתתפים שירכשו כרטיס משפחתי במסגרת הרישום המוקדם, באתר עמותת סחלבים יחסכו את התור בקופות וייהנו מהטבה בסך 10 שקלים, כך שמחיר לכרטיס משפחתי לאחר הנחה יעמוד על 50 שקלים בלבד.

להרשמה ורכישת כרטיסים לחצו כאן

צעדת מודיעין. צילום: חורחה נובומינסקיצעדת מודיעין. צילום: חורחה נובומינסקי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד