מובילים במדד השקיפות

23/03/2023 א' ניסן תשפ"ג

ביום ראשון השבוע פורסם מדד השקיפות באתרי הרשויות המקומיות לשנת 2022, לפיו ממוקמת עיריית מודיעין מכבים רעות בצמרת הרשימה בדירוג A+ בו נמצאות 16 רשויות מתוך 121, שקיבלו את הציונים המרשימים 100%-95%. כאשר על פי המדד, קיבל אתר העירייה את הציון %99.

המדד בוצע על ידי עמותת שקיפות בינלאומית ישראל- שבי"ל, המקיימת מזה 14 שנה את המדד החשוב במסגרתו נבחנים קריטריונים רבים באתר העירייה.

בין היתר, תחומים של תכנון ובנייה, רישוי עסקים, מכרזים, תקציב, סביבה, חירום ועוד. בנוסף, נדרשת שקיפות מידע בפרוטוקולים של ישיבות מועצה, ועדות תכנון ובנייה ומידע בתחומי פעילותן של חברות ועמותות עירוניות.

אתר העירייה של מודיעין מכבים רעות, אותו מתפעל אגף טכנולוגיות, מחשוב ומערכות מידע, מהווה כלי מרכזי בהנגשת מידע לתושבים ובשנה האחרונה, מבוצעים בו שדרוגים רבים שמטרתם ניווט קל ונוח יותר בין דפי המידע הרבים שבאתר להעמקת הגישה למידע.

בעירייה מציינים כי השדרוגים שמבוצעים מבוססים בין היתר על סקרי שביעות הרצון העירוניים מהם עולה בבירור, כי תושבים רבים בוחרים באתר העירייה כפלטפורמת מידע עירוני חשובה בקטגוריות רבות.

ראש העיר, חיים ביבס: "השקיפות לציבור חשובה לנו ביצירת האמון והקשר הישיר עם התושב בצורה שקופה ונגישה באמצעות הכלים העומדים לרשותה. אנחנו נוסיף ונשפר את כל הנדרש כדי להוסיף ולהיות אחת מהרשויות המובילות גם בתחום זה."

מדד השקיפות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד