הפאמפטראק נפתח מחדש

20/04/2023 כ"ט ניסן תשפ"ג

ביום רביעי, (29.3.23), נחנך מחדש הפאמפטראק, שנמצא בשדרות מנחם בגין. כזכור המקום היה בשנים האחרונות מתחם אטרקטיבי לחובבי האופניים מהעיר ומחוצה לה בשל המסלולים המאתגרים שבו.

בפארק מסלולי עפר המשולבים בהם גשרונים, מסלעות, מעברים ומכשולים שונים לפיתוח מיומנות רכיבה ברמות השונות. לפני כחצי שנה החלו במקום עבודות לשדרוג המתחם, בהובלת החכ"ל והוא עבר מתיחת פנים משמעותית בהשקעה כספית של כ 3.2 מיליון שקלים.

באירוע, שנערך במעמד ראש העיר, חיים ביבס וחברי מועצה לקחו חלק עשרות בנות ובני נוער שנהנו מהזכות להיות הראשונים שרוכבים על המשטחים בין השאר מי ששרפו ראשונים את המסלול היו קבוצות הרכיבה המקומיות, "אינהורן" ו"בייק גייד" וכן צוות הרוכבים המקצועיים של גל חסון.

מתחם האופניים המחודש משתרע על שטח של כ-800 מ"ר והוא כולל מסלול פאמפטראק אתגרי באורך של כ-200 מטרים ומשתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר. מסלול זה בתקן UCI דבר שיאפשר לקיים במקום תחרויות בינלאומיות. לצד המסלול התגרי הותקן מסלול פאמפטראק עשוי בטון לילדים באורך של כ-80 מטרים.

לצד העבודות לשדרוג המסלולים בוצעו במקום גם עבודות נוף לרבות שתילת מדשאות ועצים.
לעבודות אלה, מצטרפות עבודות להקמת מסלול אופניים נוסף שיוקם בשכונת מורשת.

ראש העיר, חיים ביבס: "אנו משקיעים רבות בהקמה וחידוש של מקומות בילוי ופנאי בדגש על אורח חיים בריא וספורטיבי בפארקים ובמתחמים שונים. חלק מזה הוא שדרוגו של מתחם רכיבת האופניים איכותי וחווייתי עוד יותר.".


מתחם הפאמפטראק המחודשמתחם הפאמפטראק המחודש


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד