היכל התרבות ע''ש משה ספקטור

11/05/2023 כ' אייר תשפ"ג

ביום רביעי 3.5.23 אישרה מועצת העיר פה אחד את ההחלטה להנציח את ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, משה ספקטור ז"ל. על פי ההחלטה שהוצגה על ידי ועדת ההנצחה העירונית, ייקרא היכל התרבות מודיעין, על שמו של משה ספקטור ז"ל.

זאת לאחר דיון שנערך בוועדה באשר לדרך שבה ראוי להנציח את פועלו ומורשתו של ספקטור ז"ל אשר הותיר חותם ציבורי מרשים לתכנונה והתפתחותה של העיר המאוחדת מודיעין מכבים רעות. בדיון צוין כי, בבקשה להנצחה לקרוא להיכל התרבות על שמו של ספקטור ז"ל, הודגשה הדאגה והקידום לחיי התרבות בהם היווה ספקטור ז"ל גורם חשוב ומשמעותי לקידומם ולהתפתחותם.

עוד נאמר בדיון כי ההנצחה של היכל התרבות משתלבת היטב עם המתחם בו התקבלה בעבר ההחלטה להנציח את שמו של ראש העיר לשעבר משה שכטר ז"ל, בבניין הספרייה העירונית הנמצא בסמוך. חנוכת היכל התרבות על שמו של משה ספקטור ז"ל תתקיים בטקס ביום חמישי, 18.5.23. האירוע ללא תשלום אך מותנה ברישום מראש באתר היכל התרבות

ספקטור ז"ל הלך לעולמו ב-20.4.23 בגיל 90. בשנת 1993 נבחר לראשות מועצת מכבים רעות ובבחירות שנערכו בשנת 2003 עם איחודה של העיר מודיעין מכבים רעות הוא נבחר לראש העיר הראשון של העיר המאוחדת.

ספקטור ז"ל קידם תחומים רבים במהלך כהונתו ועמד באתגרים שהציבה העיר שהתפתחה בקצב מואץ והיווה חלק משמעותי וחשוב בפיתוחן של שכונות חדשות, הקמת איזור תעשייה וקניון וכן, היכל התרבות אשר מהווה נכס תרבותי רב לתושבי העיר שנהנים מבילוי איכותי קרוב לבית.

משה ספקטורמשה ספקטור


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד