סרטים במגפיים

19/02/2024 י' אדר תשפ"ד

פסטיבל "סרטים במגפיים" חוזר בפעם הרביעית לעיר, בין התאריכים 14.2.24 -17.2.24 בהובלת אגף תרבות ואירועים בעירייה. הפסטיבל, שהפך כבר למותג של סרטי איכות דוקומנטריים של תעשיית הקולנוע הישראלית, ישים זרקור הפעם על סרטי איכות ישראליים – דוקומנטריים ועלילתיים בשיתוף האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה.

כמו תמיד, בסיומה של כל הקרנת סרט יוכל הקהל ליהנות משיח מעניין עם היוצרים, המפיקים, הגיבורים עצמם, שיאפשר לשאול שאלות, להכיר ולהתבונן באופן מעמיק יותר על הסרט שצפו בו.

כמו תמיד, בסיומה של כל הקרנת סרט יוכל הקהל ליהנות משיח מעניין עם היוצרים / המפיקים / הגיבורים עצמם, שיאפשר לשאול שאלות, להכיר ולהתבונן באופן מעמיק יותר על הסרט שצפו בו.

אז מה צפוי לנו?

ביום רביעי 14.02.24, בשעה 20:00 הסרט שבע ברכות. זוכה 10 פרסי אופיר כולל בפרס הסרט הטוב ביותר לשנת 2023. מארי הייתה בת שנתיים כשאמה ברוכת הילדים נתנה אותה לאחותה העקרה, מנהג נפוץ באותם ימים במרוקו. ארבעים שנה מאוחר יותר, בישראל של שנות ה-90, מארי שבה מצרפת אחרי נתק ארוך כדי להתחתן עם בחיר ליבה, מובלת לחופה על ידי שתי "אימותיה". משפחתה החמה והנרגשת נערכת למנהג "שבע ברכות", שבוע של ארוחות חגיגיות, בהן פותחים שולחן לכבוד הכלה. אבל מארי באה לפתוח את הפצע. בין טעמים משכרים מתגלים סודות ושקרים. מארי נואשת לסליחה. משפחתה בטוחה שהיא צריכה להגיד להם תודה. השבוע הופך לקומדיה עצובה על פשעי משפחה, מחילה והחמצה.

בסיום ההקרנה יתקיים מפגש עם התסריטאיות והשחקניות ריימונד אמסלם ואלינור סלע.
בהנחיית מבקר הקולנוע יאיר רוה.

לחצו על הקישור לרכישת כרטיסים

ביום חמישי 15.02.24, בשעה 20:00 יוקרן הסרט "צבי אומר – שיסל ואיינשטיין". לציון 10 שנים למותו של אריק איינשטיין. סרטו האחרון של הבמאי, המפיק והשחקן צבי שיסל. מהילדות בת"א ועד מותו על החברות ארוכת השנים והיצירה המשותפת עם חברו הטוב ביותר אריק איינשטיין. שיסל מספר בקולו וחושף חומרי ארכיון פרטיים וביתיים שמעולם לא נחשפו.

בסיום ההקרנה יתקיים מפגש עם נועה שיסל, אשתו של צבי בהנחיית מבקר הקולנוע יאיר רוה.לחצו על הקישור לרכישת כרטיסים

ביום שישי 16.2.24,בשעה 13:30 יוקרן הסרט "פוליקר, הילד שבי". מפגש רטרוספקטיבי של יהודה פוליקר עם חייו – הוא מישיר מבט למצלמה בנינוחות, וצופה בקטעי ארכיון ביתיים ונדירים של עצמו ושל קרוביו. הוא מצטרף בנגינת גיטרה לאותו בחור צעיר חסר ביטחון ומגמגם שניבט אליו מהמסך, בדיאלוג בין אז לעכשיו, תמונות חייו של פוליקר מצטרפות זו לזו, כשברקע, לכל אורכן, מלווה אותן המוזיקה המרגשת שלו.

בסיום ההקרנה יתקיים מפגש עם יוצרת הסרט אתי אנטה בהנחיית מבקר הקולנוע יאיר רוה.לחצו על הקישור לרכישת כרטיסים

מוצ"ש 17.2.24, 20:30 העיר הזאת (עלילתי) אופרת ראפ ראשונה מסוגה בעברית. בעולם דמיוני, בזמן לא ידוע, בלילה סוער במיוחד שרה בנט מגיעה למשרד החקירות של הבלש ג'ו היא מבקשת ממנו למצוא את אחותה שנעלמה. בידיעה ששום דבר טוב לא יצא מזה, ג׳ו מסכים לפתוח בחקירה. מהר מאוד החקירה מסתבכת וג׳ו מוצא את עצמו לבד מול הפושע הכי מסוכן של ״העיר הזאת״.

בסיום ההקרנה יתקיים מפגש עם הבמאי ויוצר הסרט עמית אולמן בהנחיית מבקר הקולנוע יאיר רוה.
לחצו על הקישור לרכישת כרטיסים

הפסטיבל ייערך באודיטוריום של בית הספר עירוני א', רחוב מרווה 2 –כניסה מרח' צאלון.

סרטים במגפייםסרטים במגפיים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד