אירועי חודש האישה בעיר

07/03/2024 כ"ז אדר תשפ"ד

יום האישה הבינלאומי מצוין ברחבי העולם ב-8 במרץ, וכמו תמיד, יוקדש כל החודש לשלל אירועים ששמים זרקור מיוחד על נשים, והקהל הרחב מוזמן.

האירועים הינם בהובלת המרכז הרב תחומי ואגף קהילה, כאשר גולת הכותרת היא האירוע הוותיק והאהוב "נעים להכיר", אירוע הדגל המסורתי שיתקיים בסוף החודש 30-28 במרץ, כאשר השנה נזכה להיפגש עם שפע של תושבות ותושבים שיפתחו את בתיהם ויציגו סיפורים מעניינים, בתים יפים, אוספים, גינות יפות, אומנות מיוחדת, וסדנאות.

בימי שלישי 5.3, 19.3, 12.3 ו-26.3 במסגרת קתדרה של בוקר במרכז הרב תחומי, ניתן יהיה ליהנות מהרצאות המפנות זרקור אל נשים מפורסמות ופורצות דרך בתחומי התיאטרון והספרות.

ביום חמישי 7.3, הכתבת אדוה דדון בהרצאה "סיפור על גבורה וחושך". הרצאה מרתקת בה היא משתפת בסיפורי הגבורה והאהבה משטח הלחימה. כולל הסיפור האישי שלה ושל בן זוגה שנפצע אנוש בקרב בזמן שהיא סייעה לחלץ אנשים מהמסיבה ברעים.
ב-25.3 מופע סטנד אפ עם נוגה דאנג'לי - בשיתוף נעמ"ת. בניסיון להרכיב את עצמה מחדש (ואת רצפת האגן) תעלה נוגה על הבמה במופע סטנדאפ חשוף, חד, מצחיק ומאחד על החיים בזמן המלחמה.

בגלריה העירונית 51 נפתחה תערוכה חדשה: "עוטפת. עוטף. עטיפה". התערוכה מוצגת עד ליום חמישי 4.4.24.

אגף קהילה יערוך אירועים לאזרחים ותיקים ולקהל הרחב. האזרחים הוותיקים יוכלו ליהנות מהרצאה על נשים בעקבות ונוס, במסגרת החוג לאמנות ביום שלישי 5.3.24 במרכז האלה. ב-10.3.24 תתקיים הרצאה על הנשים ביצירה והיוצרות בקולנוע הישראלי. הרצאה נוספת מרתקת תהיה על חלקן של הנשים בגל המהפכות המכונה "האביב הערבי", אשר פעלו לשיפור זכויות האדם וזכויותיהן כנשים.

הקהל הרחב יוכל ליהנות מההרצאה המעניינת "פתיתים של שמחה" על ליווי נשים ממשבר לפריחה והתמודדות עם מאורעות החיים. 10.3.24 במרכז קהילה צבעוני. הרצאה נוספת תתקיים ב-12.3.24 על הנושא האקטואלי של גבורת נשים במלחמה. מרכז קהילה צבעוני.

פעילות נוספת וללא תשלום תתקיים ב-10.3.24 בשעה 19:30 במרכז אומנויות לחימה ברחוב נחל זוהר 16, אימון קרב מגע פתוח לנשים. מועדון X-ARTS בעמותת סחלבים מזמין אתכן להצטרף לאימון מעצים, במסגרתו תלמדו טכניקות להגנה עצמית בשיטת קרב מגע. מתאים לכל הרמות ולא דורש ניסיון קודם.

להרשמה לאירועים ופרטים נוספים לחצו כאן

מאירוע "נעים להכיר" מאירוע "נעים להכיר"


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד