משעול גל מישאלוף

14/03/2024 ד' אדר ב תשפ"ד

ביום שישי 8.3.24 התקיים טקס הנצחה לקריאת משעול על שמו של סמ"ר גל מישאלוף, שנפל בקרב ברצועת עזה ב19 בנובמבר.

המשעול ממוקם בגינת שדרות יצחק רבין מול בית 49, ליד בית ילדותו של גל ז"ל. הטקס התקיים במעמד בני המשפחה והחברים, ראש העיר, חברי מועצה ותושבים רבים שבאו לחלוק כבוד.

טקס ההנצחה הינו מיזם ייחודי ומרגש של העירייה שנועד להנציח את זכרם של הנופלות והנופלים, בקריאת מעלה או משעול על שמותיהם של החיילות והחיילים, ליד הבית בו גדלו או מקום אחר המהווה חלק מאישיותו של הנופל. ההחלטה על מקומות ההנצחה נקבעת בוועדת ההנצחה העירונית לאחר פגישות עם משפחות החללים.

פעילות זו מצטרפת לפעילויות עירוניות רבות הנעשות במערכת החינוך העירונית. לאורך השנה, מתקיימים אירועים בנושא הנצחה ובהם טקסי ט"ו בשבט בחורשת הנופלים, חידון המורשת המסורתי ע"ש גיבור ישראל תא"ל נתי גולן ז"ל, אירועי יום הזיכרון שייערכו השנה בסימן מלחמת "חרבות ברזל", וכן המיזם המרגש שנעשה בשיתוף פעולה בין מינהל החינוך, משרד החינוך ובית יד לבנים הנקרא "אלבום לנופלים". מיזם במסגרתו תלמידים וסטודנטים כותבים יחד עם המשפחות השכולות, ספר זיכרון המנציח את יקיריהן.

מיזם ההנצחה ימשיך עם טקסים נוספים לזכרם של בני ובנות העיר שנפלו במלחמה, בהגנה על המולדת והציבור הרחב מוזמן לבוא ולקחת חלק. ביום שישי 29.3.24 יתקיים טקס חנוכת מעלה לזכרו של סמ"ר שלמה גורטובניק ז"ל, בן 21 בנופלו. הטקס יתקיים בשעה 11:00 ברחוב מגדל דוד 1.

קריאת משעול על שם סמ''ר גל מישאלוףקריאת משעול על שם סמ''ר גל מישאלוף


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד