אימוני ביטחון והצלה

20/03/2024 י' אדר ב תשפ"ד

ביום שישי 15.3.24 התקיים תרגיל גדול של יחידת החילוץ וההצלה העירונית בשילוב עם כיתת כוננות רפואית, יחידת הרחפנים ומד"א. בתרגיל השתתפו מאה מתנדבי יחידת החילוץ וההצלה, כ-40 אנשי רפואה תושבי העיר וכ-30 תלמידים מבית הספר עירוני ה', אשר דימו פצועים בשטח.

מטרת התרגיל, לשפר את ההיערכות למקרה של מלחמה בצפון ולחזק את שיתופי הפעולה בין המתנדבים והיחידות השונות, על מנת להיות מוכנים בזמן אמת במידת ויידרש.

במהלך התרגיל השתתפו גם 15 מתנדבים מיחידת הרחפנים שהוקמה בעקבות המלחמה. כך שלאורך האימון, הועלו רחפנים אשר נתנו תמונת מצב מהשטח ושידרו ישירות למוקד הביטחון העירוני.

התרגיל התקיים באתר האימונים של יחידת החילוץ, ברחוב חטיבת הצנחנים, והוא מצטרך לתרגילים, הכשרות והדרכות רבות שעורך אגף ביטחון וחירום בעירייה, לחיזוק הכשירות והמוכנות של כוחות הביטחון והמתנדבים לכל תרחיש חירום.

ראש העיר חיים ביבס: "מדובר בתרגיל חשוב שמשפר את רמת שיתוף הפעולה בין כל גופי ההצלה וככל שנקיים עוד אימונים כך נשפר את היכולות הביצועיות של יחידות החילוץ וההצלה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לשוב ולהודות לכל העוסקים בשמירה על ביטחון העיר ובהכנה לחירום, תודה למתנדבים המסורים ולכוחות הביטחון וההצלה, שפועלים בשגרה ונערכים לעיתות חירום."

אימון יחידת החילוץ. צילום: ליאור מזרחיאימון יחידת החילוץ. צילום: ליאור מזרחי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד