חוברת הנחיות לשעת חירום

17/04/2024 ט' ניסן תשפ"ד

בצל המלחמה ותרחישי החירום השונים העלולים לקרות בעקבותיה ובכלל, עלתה לאוויר בימים אלו חוברת הנחיות לשעת חירום עבור התושבים. החוברת הוכנה על ידי העירייה בשיתוף עם פיקוד העורף, כחלק מההסברה המקיפה בזמן המלחמה, על מנת שהתושבים יהיו ערוכים בזמן אמת ויקבלו את כל המידע הנדרש מרוכז ובגובה העיניים.

החוברת היא חוברת מונגשת ומקוונת, הנמצאת באתר העירייה, כך שניתן לעיין בה בכל מקום וזמן בצורה נוחה ופשוטה. בחוברת ניתן למצוא את כל הקישורים הנדרשים לעדכוני חירום בערוצים הרשמיים של העירייה באמצעות סריקת ברקוד במכשירים הניידים.

בנוסף, עוסקת החוברת בתרחישי קיצון שונים כמו ירי טילים או רעידת אדמה, מה לעשות כאשר אין חשמל או מים, הענקת עזרה ראשונה, סוגי ההתרעות של פיקוד העורף, כיצד יש להכין את המרחב המוגן ועוד. עוד עוסקת החוברת גם בפן הרגשי עם הנחיות להורים להתמודדות עם תגובות הילדים בשעת חירום.

ניתן לצפות בחוברת באתר העירייה לחצו כאן

ראש העיר, חיים ביבס: "המלחמה, שהחלה בהתקפת הטרור בשבעה באוקטובר, יצרה מציאות ביטחונית חדשה בה מתעצמת אחריות העירייה להגביר את המוכנות והעירנות העירונית. כבר מהימים הראשונים ללחימה דאגנו להקים כיתות כוננות יחד עם המשטרה ואת משמר העיר שמחזקות ומעבות את מערך הביטחון העירוני והתקנו אמצעים טכנולוגיים ופיזיים באזור גדר המערכת במכבים. אנחנו נמשיך להיות מוכנים ע"מ שנוכל להמשיך ולפעול ביעילות להצלת החיים."

חוברת הנחיות בשעת חירום


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד