מרוץ מודיעין ה-18

10/04/2024 ב' ניסן תשפ"ד

מרוץ מודיעין 2023 שנדחה השנה בעקבות המלחמה יצא לדרך ביום שישי האחרון עם יותר מ-8,000 רצים ורצות. האירוע, שאורגן על ידי אגף הספורט, נפתח בכינוס של המשתתפים בפארק הדגים ולאחר שכל המשתתפים קיבלו את ערכות המרוץ ועשו חימום, התכנסו ראשוני הרצים על קו הזינוק.

המקצה הראשון של ה-10 ק"מ הוזנק על ידי ראש העיר, חיים ביבס ואחריו, בזה אחר זה הוזנקו יתר המקצים: 5, 1.8 תחרותי, 1.8 עממי וכן מקצה האפרוחים בו רצו יחד עם הורים, מאות ילדים בגילי 7-3.

הריצה, נוהלה על ידי חברת מיינט, שהפעילה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וגילאים. במקצה הראשון של ה-10 ק"מ הזה זה איתמר אשד שזכה במקום הראשון כללי שסיים את המסלול תוך 32 דקות ו-30 שניות בלבד.

את המקום השני תפס אוריאל כהן ששון שסיים את המסלול בתוצאה 35:09. במקום השלישי זכה טל דניאל שסיים את המרוץ בתוצאה 36:19.

בקרב הבנות, במקום הראשון זכתה ליאורה בן שואב שסיימה את המסלול תוך 38 דקות. במקום השני רעות רוטנברג 43:29 ובמקום השלישי אנה דונן בתוצאה 43:53.

בתום המקצים נערך בפארק הדגים טקס חלוקת מדליות וגביעים למנצחים. צלמים צילמו את הרצים על מסלול הריצה והמשתתפים יכלו למצוא את תמונותיהם מהריצה באתר המרוץ.

בין הרצים הרבים, השתתפו השנה המשפחות השכולות של העיר שרצו עם בני משפחה וחברים לזכר יקיריהם שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל' וכן חיילים ושוטרים שרצו לזכר חבריהם לצוות. זאת בנוסף לנבחרות של בתי הספר בעיר ולתלמידים רבים נוספים שהגיעו לרוץ עם הוריהם במקצים השונים וליהנות מאירוע הספורט הגדול של מודיעין מכבים רעות והסביבה.

ראש העיר, חיים ביבס: "מרוץ מודיעין ה-18 היה מרגש השנה במיוחד. אלפי רצות ורצים רצו לזכרם של הנופלים ביחד עם המשפחות השכולות ובהשתתפות מאות לוחמים-חיילות וחיילים, שוטרות ושוטרים וכמובן תלמידי בתי הספר המופלאים שלנו. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מהרצים שלקחו חלק במרוץ ולהודות לכל העוסקים במלאכה ובהם אגף הספורט, עמותת סחלבים, אגף שפ״ע, אגף הביטחון והחירום ומשטרת מודיעין."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "זה היה מרוץ שונה ומורכב אבל מיוחד מאוד. את הקונספט הרגיל היינו צריכים להתאים למצב החדש, להנצחת הנופלים והנופלות ולחבק את המשפחות השכולות ומאות החברים ובני המשפחה שלהם שרצו לזכרם של בני ובנות מודיעין מכבים רעות יחד עם מעל 8,000 רצים ורצות. תודה לצוות אגף הספורט ולכל צוותי העירייה ועמותת סחלבים שעבדו מסביב לשעון ונתנו את הכל. כבר מתחילים לעבוד על מרוץ הלילה."

מרוץ מודיעין ה-18מרוץ מודיעין ה-18


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד