עדכון חירום 14/04 10:30

15/04/2024 ז' ניסן תשפ"ד

ראש העיר חיים ביבס:
תושבות תושבים יקרים בוקר טוב, עבר על כולנו לילה לא פשוט אולם הוא הסתיים בקרב הגנה אווירי מצוין וללא נזקים כבדים. נכון לעכשיו, אין כל שינוי בהנחיות פיקוד העורף.

אני שב ומזכיר, שאנחנו עדיין במצב של מלחמה ולכן חשוב להישמע להנחיות פיקוד העורף.

בשל המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, הנחיתי את כלל מערכי הביטחון העירוניים ובהם כיתת הכוננות העירונית, יחידת חילוץ וההצלה, מתנדבי מערך המשמר העירוני והשיטור העירוני וסיירת ביטחון להגביר את פעילותם במרחבי העיר. אדגיש, שכל המקלטים הציבוריים במכבים וברעות פתוחים וערוכים לשעת חירום.

אני מבקש מכל אחת ואחד מכם להיות ערניים לסביבה ולעדכן אותנו במידי על כל אירוע חשוד.

אני מזכיר, כי על פי הנחיות פיקוד העורף, היום, יום ראשון 14.4.24, לא יתקיימו לימודים ופעילויות במוסדות החינוך, לרבות קייטנות, צהרונים, מוסדות החינוך המיוחד או כל פעילות חינוכית אחרת. כמו כן, לא תהיה הגעה של צוותי החינוך למסגרות. כמו כן, גם הספריות הציבוריות לא יפתחו.

פעילויות וטיולים של תנועות הנוער, חוגים, סדנאות, מחנות ספורט וכיו"ב לא יתקיימו עד להודעה חדשה.

ההנחיה כוללת ביטול אירועים ופעילויות רווחה של האגף לשירותים חברתיים ושל מחלקות העירייה השונות לרבות אגף קהילה, מחלקת גמלאים, פעילויות המרכז הרב תחומי והיכל התרבות.

בנוסף, אין קבלת קהל במשרדי העירייה. הבריכה העירונית ופארק הנופש והספורט סגורים.

לתשומת לבכם, אגף הביטחון ואגף הדוברות פרסמו חוברת הנחיות לשעת חירום. החוברת מרכזת את ההנחיות החשובות שיסייעו לכם ולבני משפחותיכם להיערך למצבי חירום שונים לחצו כאן https://www.digi-catalog123.com/books/pbyp/#p=16

אנו נוסיף ונעדכן ככל שיהיו הנחיות חדשות.

אני מזכיר, שהמוקד העירוני שלנו פועל בכוחות מתוגברים כל העת בטלפון 106 ו -08-9726020.

שיהיה לכולנו יום טוב שקט.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד