קמחא דפסחא 2024

21/04/2024 י"ג ניסן תשפ"ד

האגף לשירותים חברתיים בעירייה נערך בחודשים האחרונים, לעזרת משפחות שזקוקות לסיוע לקראת חג הפסח.

השנה, כבכל שנה עבדו באגף במרץ רב בכדי לסייע לכ-500 משפחות הגרות בעיר ומוכרות לאגף. באגף לשירותים חברתיים ציינו כי רשימת המשפחות הזקוקות לסיוע מתעדכנת בכל עת, כאשר לעיתים נוספות משפחות חדשות ולעיתים משפחות שהיו רשומות בעבר כבר אינן זקוקות לסיוע.

לקראת החג נרתמים גופים ואנשים פרטיים רבים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת.

עמותות רבות מחלקות מאות סלי מזון בשווי של מאות אלפי שקלים . באגף ציינו את "העמותה הצרפתית", "עזר מודיעין", חב"ד , קהילת יזמ"ה , "נשות מודיעין" , "מד"א" ,בית העסק "אחד לבניין" ,חברת "אלפהביוטכ" , "קהילת נופים" , בית הכנסת "ארץ הצבי" , "קהילת יחד ועומרים" , "קהילת מוריה, קול יהודה" ,ו"חסד אלעד".

בנוסף אליהם היו גופים, עסקים, ותושבים נוספים שתרמו תלושי קנייה לחג בשווי של אלפי שקלים - , עמותת חזון לישראל, רשת ויקטורי, עו"ד ששי אלעמארי, ותושבים נוספים, אשר ביקשו לתרום בסתר.

בנוסף לגופים אלו, באגף לשירותים חברתיים ציינו כי היו תושבים נוספים, שבחרו להעביר תרומות פרטיות נוספות כמו תורמת שביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורה את המוצרים. בנוסף יוזמות מרגשות כמו קבוצת נערים מקבוצת הכדורגל עירוני מודיעין אשר החליטו בחג זה לאסוף, לארוז ולחלק חבילות למשפחות.

חשוב לציין כי גם השנה אחד הדגשים בחלוקת המצרכים/ תלושי הקנייה לחג היה התאמה לאופי המשפחה, בין אם בענייני כשרות ובין אם מדובר במשפחות ברוכות ילדים.

רכזת המתנדבים באגף, רונית שטייגמן בניאן, התרגשה במיוחד בחג זה מההירתמות הגדולה והסיוע למען אלו הזקוקים לכך והוסיפה כי: "בתקופה מורכבת זו. העיר שלנו מוכיחה בכל פעם מחדש את חוסנה וחוזקה".

מרינה שדה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "יותר מ-500 משפחות וגם אזרחים ותיקים ייהנו גם השנה מנדיבותם של ארגונים ואנשים התורמים מכל הלב לטובת אלו שידם אינה משגת. זו זכות גדולה לחבר בין המבקשים לתת לבין המבקשים לקבל סיוע לחג, וכל זאת תוך רגישות וצנעה. אני מבקשת להודות לכל התורמים על נכונותם להעניק ולאחל חג פסח שמח לכל משפחות האגף היקרות."

מתנדבים לסייע. קמחא דפסחא תשפ''דמתנדבים לסייע. קמחא דפסחא תשפ''ד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד