חתונה מודיעינית

29/07/2020 ח' אב תש"פ

במשבר הקורונה, נפגעו, בין היתר, גם הזוגות הצעירים שחלקם נאלצים לבטל את חתונתם באולם אירועים, בשל ההנחיות האוסרות על התקהלויות.

על מנת שצעירי העיר יוכלו לקיים את חופת הקידושין מבלי להיכנס להוצאות כלכליות כבדות, יזמה העירייה באמצעות אגף חברה, נוער וצעירים את "חתונה מודיעינית".

המיזם מציע לזוגות הצעירים תושבי העיר, חתונה תחת כיפת השמיים, בארבעה אתרים שונים בעיר לבחירתם, ללא עלות. כאשר האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות נכון ליום האירוע.

האתרים המוצעים הם: הגג של מרכז הצעירים "יודה" ובו מרפסת 200 מ"ר מוצלת, שולחנות וכיסאות ופינות ישיבה, מטבחון עם ציוד נלווה, שירותים, חשמל ומערכת הגברה.

האתרים הנוספים הם אתרי הטבע הייחודיים של העיר – אמפי פארק ענבה, בית הכנסת החשמונאי העתיק, אמפי גבעת התיתורה. כל אחד עם נוף מקסים ורחבה גדולה ומרשימה.

חיים ביבס, ראש העיר: "אין זכות גדולה יותר מהזכות לשמח חתן וכלה ולכן מבחינתי, סיוע לזוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם זה רק המעט שאנו יכולים לסייע להם בחגיגת היום השמח ביותר בחייהם. ארבעת המקומות שנבחרו מהווים דוגמה להווי העיר, עיר צעירה עם נוף יפה ועם אחיזה למורשת העם היהודי. אנחנו נאפשר לקיים את האירועים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכמו שכבר אמרתי: הטבעות על בני הזוג, הנוף עלינו".

ניתן לקיים עד שני אירועים בשבוע בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב, ובימי שישי בשעות הבוקר. יש להירשם מראש ביודה מרכז הצעירים במייל asaf_t@modiin.muni.il
או באמצעות שליחת הודעה לוואטסאפ 052-4564862



פארק ענבהפארק ענבה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד