מנכ''לית חדשה לעמותת סחלבים

16/03/2021 ג' ניסן תשפ"א

דירקטוריון סחלבים אישר השבוע פה אחד, את מינויה של רו"ח מאיה ויסברג כמנכל"ית עמותות סחלבים ועירוני מודיעין המשמשות זרוע ביצועית של העירייה בתחומי הגיל הרך, הפנאי והספורט.

מאיה ויסברג תושבת העיר, שימשה בחמש השנים האחרונות כסמנכ"לית הכספים של העמותות וכיהנה בתפקידי ניהול בכירים בשוק הפרטי. היא בעלת תוארMBA במנהל עסקים, התמחות במימון בינלאומי ו-B.A בראיית חשבון.

במסגרת תפקידה בסחלבים ועירוני מודיעין בחמש השנים האחרונות הייתה ויסברג אחראית על מערך הכספים, הרכש ומשאבי האנוש של העמותות, בניית וניהול תקציב והתנהלות שוטפת מול אגפי העירייה ומשרדי הממשלה. ויסברג הובילה פרויקטים רבים לשיפור השירות לתושבים, בהם הקמת מוקד שירות לתושב, מערך גביה, הטמעת מערכות מתקדמות ומעבר לרישום מקוון לפעילויות העמותה ואירועים עירוניים.

ויסברג תכנס לתפקיד בימים הקרובים ותחליף את המנכ"ל היוצא, מיקי בר לאחר כארבע שנים בתפקיד.

מינויה של ויסברג אושר בדירקטוריון לאחר המלצת ועדת המכרזים שהורכבה משלושה נציגים שמונו על ידי משרד הפנים. הוועדה בחנה הצעות שהוגשו על ידי 18 מתמודדים.

בעמותת סחלבים ועירוני מודיעין פועלים יותר מ-600 עובדים ומפעילים המספקים מענה ישיר לתושבי העיר. בשנים האחרונות הפכו סחלבים ועירוני מודיעין לגופים דומיננטיים הפועלים לרווחת כלל תושבי העיר, החל מהמרכז לגיל הרך להפעלת צהרונים בגני העירייה דרך קיום קייטנות וחוגים לכל הגילאים וקידום הספורט ההישגי, וכלה באירועים מגוונים לאורך השנה.

ראש העיר, חיים ביבס: "בסיומו של תהליך מקצועי ומקיף בחרנו מנהלת בעלת ניסיון וכישורים להמשיך את התהליכים בהם פועלות עמותת סחלבים ועירוני מודיעין. בהובלתה של מאיה נוסיף לגדול, לשדרג ולשפר את השירותים שנותנות עמותת סחלבים ועירוני מודיעין לתושבי העיר. העמותות הפכו בשנים האחרונות לזרוע הביצועית של העיריה המעניקה סיוע לכלל תושבי העיר. אני סמוך ובטוח שמאיה, המכירה את המערכת בצורה הטובה והמעמיקה ביותר תדע להצעיד את סחלבים ועירוני מודיעין קדימה גם בשנים הקרובות."

סגן ראש העיר ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "אני שמח על הבחירה במאיה כמנכ"לית של עירוני מודיעין וחושב שהיא בחירה טובה, מוצדקת וראויה. אני סמוך ובטוח שהיא תמשיך לשפר ולקדם את עירוני מודיעין ולהצעיד את הספורט ההישגי קדימה. אני רוצה לאחל למאיה הרבה הצלחה בתפקידה החדש - הצלחתה היא הצלחתנו."

המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "אני מברך על הבחירה של ועדת האיתור במאיה כמנכ"לית לסחלבים וחושב שהיא ראויה ומתאימה לתפקיד. מאיה מביאה איתה ניסיון והיכרות רבה עם הארגון והעובדים ובמסגרת תפקידה בסחלבים קידמה נושאים רבים לרווחת תושבי העיר, גם בתקופה הלא פשוטה של הקורונה. מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש כמנכ"לית עמותת סחלבים."

מאיה ויסברגמאיה ויסברג


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד