חדש בעיר: היחידה להכוונת חיילים משוחררים

16/08/2009 כ"ו אב תשס"ט

ביום רביעי האחרון נערך טקס חגיגי לפתיחת השלוחה להכוונת חיילים משוחררים של משרד הביטחון במודיעין מכבים רעות הממוקמת במשרד ברחוב עמק דותן 31. בשלב הראשון יהיו משרדי השלוחה פתוחים בימי ה' בין השעות 14:00-16:30. בהמשך עם הגידול בפניות יורחבו ימי ושעות הפעילות.

הטקס נערך ברחבה של המשרד במעמד ראש העיר חיים ביבס, הסגנים מויש לוי וחנן ברנשטיין, חברי המועצה מוטי גרונר, דני רוזנפלד ואילן בן סעדון, ראש העיר לשעבר, משה ספקטור, מנהל המתנ"ס מושיק אטיק ומנהל יחידת הנוער דוד צור. עוד נכח באירוע, יו"ר העמותה למען הקשיש, טוביה רוזנמן, שמשרדיה ממוקמים באותו בניין.

חיים אומן, מנהל הקרן וראש היחידה להכוונת חיילים משוחררים ואשר חזן מנהל היחידה להכוונת חיילים משוחררים האמונים על פתיחת השלוחה בעיר, התכבדו ביחד עם ראש העיר בגזירת הסרט במשרד החדש. לאחר מכן, הסירו ראש העיר חיים ביבס וחיים אומן את הלוט מעל השלט היחידה.

"במודיעין מכבים-רעות יש אחוזי גיוס מהגבוהים בארץ, גם ליחידות קרביות וגם כאלה המסיימים קורס קצינים שאפשר רק להתגאות בהם", אמר ראש העיר חיים ביבס בטקס, "פתיחת היחידה בעיר היא רק הוקרה ועזרה לכל אותם המתגייסים הרבים על התרומה שהם נתנו למדינה וכחלק מהרצון שלנו לסייע להם לבנות את העתיד שלהם והחיים באזרחות בתוך העיר ולא לחפש אותו במקומות אחרים".


גוזרים את הסרט. ראש העיר, חיים אומן, אשר חזן

גוזרים את הסרט. ראש העיר, חיים אומן, אשר חזן

היחידה להכוונת חיילים משוחררים:

עמק דותן 31, מודיעין מכבים רעות.
יום ה', בין השעות 14:00-16:30.
לפרטים נוספים ניתן לפנות ללשכה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון – מחוז ירושלים
טלפון: 02-6251735/6.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד