העדלאידע נדחית לשישי 25.3.22

16/03/2022 י"ג אדר ב תשפ"ב

עקב מזג האוויר הגשום והחורפי הצפוי על פי התחזית, הוחלט בעירייה לדחות את אירוע העדלאידע מיום שלישי 15.3.22 ליום שישי 25.3.22 וזאת על מנת לאפשר חגיגה צבעונית מהנה במיוחד בתהלוכה.

העדלאידע תתקיים ביום שישי 25.3.22 החל מהשעה 12:00 לאורך עמק החולה. בין השעות 11:00 עד 16:00 יפעל מתחם פעילויות, דוכנים והפעלות לילדים.

נושא העדלאידע שנבחר השנה הוא "צועדים בשביל ישראל", כאשר כוכבי הצעדה הם ילדי העיר, תלמידי כיתות ד' אשר צועדים מחופשים ומתלווים אליהם שלל מיצגים שהוכנו בהכנות קדחתניות על ידי צוותי החינוך, ההורים והתלמידים אשר מפשילים שרוולים ונרתמים לאירוע. דבר שבפני עצמו מהווה אירוע קהילתי מגבש ומשמח.

לבתי הספר חולקו נושאים אתרים והווי ממקומות שונים בארץ מהצפון ועד דרום, מהחרמון נגלוש לעמק החולה לצפות בעגורים ונפגש עם הדייגים בכנרת נשמע צלילי נגינה מפסטיבל הכלייזמרים בצפת ,נעלה לחיפה ומשם נרד לאורך הים למסיבת חוף בתל אביב, נעלה לירושלים לפגוש אבירים ולאכול בשוק מחנה יהודה ונרד למקום הנמוך בעולם, לים המלח ונתחיל להדרים דרך המדבר היישר לאילת ולמצפה התת ימי. גם מודיעין מכבים רעות תקבל ייצוג המשקף את "הבית" של כולנו. כך שמובטחת תהלוכה מרשימה ומהנה במיוחד שתדבר אל ליבם של גדולים וקטנים כאחד.

בנוסף לתלמידי כיתות ד' יצעדו בתהלוכה ראש העיר, חיים ביבס, וחברי מועצת העיר, מועצת הנוער חוגי עמותת סחלבים, קבוצות מחול והאקרובטיקה פרטיים, תנועות הנוער, אזרחים ותיקים ועמותות נוספות.

גם השנה תהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים עם מוגבלויות שונות. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט, מול כתובת עמק החולה 28. הכניסה למתחם זה תתאפשר בניגוד לכיוון התנועה דרך רחוב עמק החולה (דרום) ועד מרכז "שרבט".

בנוסף, תהיה הנגשה ללקויי ראייה על ידי העברה סימולטנית של התהלוכה באזניות. לצופים אלה תתאפשר חנייה נוחה וקרובה למתחם. בנוסף, תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה. על מנת לתאם הגעה יש לפנות למוקד העירוני 106 או 08-9726020.

לחצו כאן להסדרי תנועה וחנייה, חסימת כבישים, נגישות ושינויים בתחבורה הציבורית

לצפייה בכל אירועי פורים בעיר – היכנסו ללוח האירועים

עדלאידע עדלאידע


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד