פופ-אפ למיחזור

08/06/2022 ט' סיון תשפ"ב

פופ-אפ למיחזור

בימים שני ושלישי 6.6.22 – 7.6.22, חוזר לעיר זו השנה השנייה, פופ אפ ייחודי למיחזור פסולת אלקטרונית של תאגיד מ.א.י, בשיתוף עם מחלקת איכות ותכנון סביבה בעירייה. מעבר לתושבים שמוזמנים, הפעם ישתתפו באירוע גם תלמידים מבתי הספר נתיב זבולון וקשת, אשר יוכלו ללמוד על חשיבות מיחזור הפסולת האלקטרונית בדרך חווייתית.

האירוע מותאם לכל המשפחה ומתקיים ללא עלות במשך יומיים שמעניקים חוויה ערכית חינוכית מהנה לכל הגילים. הפופ אפ יכלול אלמנטים של אור, חומר, צבע וצליל להבנת חשיבות ואופן תהליך המיחזור של הפסולת האלקטרונית. בנוסף, המבקרים ייהנו ממפגש עם פרופסור דיגיטל ומהמחשת התהליך כמו במפעל מרגע הגעת הפסולת למיחזור ועד חומר הגלם הממוחזר כמו במציאות.

להשלמת החוויה מומלץ להביא פסולת אלקטרונית למיחזור, כמו למשל, סוללות, נורות, מכשירי טלפון, חלקי מחשב, חשמל וכדומה.

ביום שני 6.6.22 יפעל הפופ אפ משעה 9:00 עד 17:00. ביום שלישי 7.6.22 משעה 13:00 עד 17:00. רחבת קניון עזריאלי, רחוב לב העיר 2. כניסה ללא תשלום, בהרשמה מראש.

לחצו כאן לצפייה בסרטון על הפעילות

לחצו כאן – הרשמה לפעילות

הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "בתקופה זו העיר מקדמת באופן יוצא דופן את נושא המיחזור והפחתת הפסולת, עם הצבת המיכלים הכתומים שיאפשרו שימוש חוזר ומיחזור של האריזות ומעבר של כלל הצהרונים לכלים רב פעמיים. שינוי התנהגותי הוא בראש ובראשונה תוצר של חינוך והסברה, ולכן חשוב לנו לאפשר לילדים התנסות חווייתית שתמחיש להם את תהליך המיחזור ואת חשיבותו".

פעילות פופ אפ למיחזור


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד