מערך השאטלים לפארק הטכנולוגי

19/07/2022 כ' תמוז תשפ"ב

מנהלת אופק הודיעה ביום ראשון, 17.7.22, על הרחבת מערך השאטלים עבור עובדי הפארק הטכנולוגי, זאת בעקבות הצלחת הפיילוט, שהחל בסוף חודש מאי.

לאחרונה התווספה תחנת איסוף והורדה נוספת, בסמוך לבניין העירייה. כמו כן הורחבו שעות הפעילות, כך שיהיו גם הסעות בשעה 9:00 בבוקר לפארק ובשעה 17:30 מהפארק.

גלי בר ניר, מנכ"לית מנהלת אופק: "בשיחות שקיימנו לאחרונה עם נציגי חברות בפארק, עולה כי יש שביעות רצון גדולה משירות השאטלים לפארק וממנו. בשל כך, יתארך גם הפיילוט עד לסוף השנה, תוך בדיקה מתמדת של הצרכים העולים בשטח."

כזכור, הפיילוט יצא לדרך לפני כחודש וחצי, במטרה להקל על עובדי הפארק הטכנולוגי בהגעה למקומות העבודה על ידי הפעלת מערך שאטלים נוח וזמין, אשר לטווח רחוק גם יהווה גורם נוסף למשיכה לחברות רבות ולצמיחתו של הפארק הטכנולוגי.

מסלול הנסיעה בשעות הבוקר מתחיל בסמוך לבניין העירייה, וממשיך לתחנת רכבת פאתי מודיעין ומשם היסעים ברחבי הפארק. היציאה מתחנות אלה תהיה לאורך הבוקר החל משעה 6:55 ועד לשעה 9:00, בהתאם לשעות הגעת הרכבת לתחנה. תחנות העצירה ברחבי הפארק כפי שנקבעו באופן ראשוני יכללו שמונה מיקומים מרכזיים בסמוך לחברות גדולות בפארק ויכולות להשתנות עם הגידול במשתמשים בשירות.

מסלול הנסיעה בשעות אחר הצהריים יהיה מנקודות ההיסעים השונות ברחבי הפארק לתחנת רכבת פאתי מודיעין, ומשם לבניין העירייה. שעת האיסוף תתחיל בשעה 15:00, ועד לשעה 17:30.

שאטלים לפארק הטכנולוגישאטלים לפארק הטכנולוגי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד