יום כיף למשפחות המיוחדות

17/08/2022 כ' אב תשפ"ב

המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים בעירייה, קיים זו השנה השלישית ברציפות, (15.8.22) יום כיף למשפחות המיוחדות בפארק הנופש והספורט.

המיזם, שהתחיל כיוזמה של המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב מאפשר למאות משפחות שלהן ילדים עם צרכים מיוחדים להגיע ליהנות בבריכות ובמגלשות והאווירה הנעימה בזכות עשרות בני נוער המתנדבים בסיירת התנדבות בחופש הגדול, ובני נוער המתנדבים כליצנים קהילתיים שהרימו את מצב הרוח. בנוסף, קיבלו המשפחות מתנות שתרמו תושבים בעיר, בהם גם אימהות מל"מעננו" – הנהגת ההורים במרכז למשפחה.

במהלך השנה, מהווה המרכז למשפחה שירות משלים לעבודה הפרטנית בצוות צרכים מיוחדים, אשר נותן מענה למשפחה שסובבת את הילד המיוחד. המענה ניתן למעגלים המשפחתיים כמו סבא וסבתא, אחים ואחיות וכמובן ההורים והוא כולל תמיכה, סדנאות, הרצאות וכן מספר אירועי שיא לכל המשפחה כדוגמת יום הכיף בפארק הנופש והספורט. המשפחות יוצרות יחד קהילה ייחודית ומכילה, והיה זה יום מרחיב לב ומהנה במיוחד.

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: "מסיבת הקיץ למשפחות המיוחדות הפכה למסורת עירונית מבורכת המהווה חלק מרכזי ברצף של אירועי תרבות ופנאי בהם משקיעים ומקדישים תשומת לב גם לבני המשפחה, הורים ואחים של הילד או הילדה המיוחדים. אני מודה לכל השותפים להפקה המוצלחת".

יום כיף למשפחות המיוחדותיום כיף למשפחות המיוחדות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד