קר בחוץ וחם בלב

27/03/2024 י"ז אדר ב תשפ"ד

מזג האוויר החורפי שפקד את העיר ביום שלישי 19.3.24, לא מנע ממאות המתנדבים, התושבים ועובדי העירייה, לצאת להתנדב בבוקר במטרה אחת: לעשות טוב במסגרת "יום המעשים הטובים".

בצל המלחמה, הוקדש יום זה גם להוקרה של המתנדבים תושבי העיר שסייעו מתחילת המלחמה לקהילה, כאשר סטודנטים לעבודה סוציאלית ועובדי האגף לשירותים חברתיים יצאו לבתי המתנדבים והעניקו להם שי לאמירת תודה על פועלם.

כבכל שנה, יצאו גם מאות עובדי העירייה לבתי אזרחים ותיקים על מנת להעניק להם שי. סיירת ההורים העירונית חילקה מאפים לבתי הפצועים מהמלחמה ומשפחות המשרתות במילואים. תלמידי קידום נוער אפו עוגיות לטובת חיילים בודדים בעיר, תלמידי בתי ספר יסודיים שימחו אזרחים ותיקים בשיתוף עם אגף קהילה. תלמידי בית הספר "דורות" הכינו יחד עם קבוצת קהילה סורגת מחממי צוואר לחיילים במפגש רב דורי מרגש במרכז קהילה צבעוני.

אגף שירותים חברתיים ערך פעילויות רבות לאוכלוסיות שונות בעיר. במועדוני מופת נהנו האזרחים הוותיקים מארוחת בוקר ושירה בציבור, בוגרים עם צרכים מיוחדים מדיור בקהילה העניקו פרחים לקשישים והצטרפו לפעילות משותפת, מועדון קפה אירופה ואקים שתלו יחדיו שתילים ועוד פעילויות מקסימות ומחממות לב.

בקניון עזריאלי נערך הפנינג עם משחקי ילדות וכתיבת ברכות לקהל הרחב. בנוסף, נערכה פעילות קהילתית להכנת כריות חימום מבגדים ישנים אשר ייתרמו ברחבי הארץ, ונחנך הפופ אפ המיוחד בשיתוף עם ויצ"ו לבגדי יד שנייה של נשפים ואירועים לנוער. בספרייה ע"ש שכטר נערכה שעת סיפור לילדים עם צרכים מיוחדים והוצבה עמדת איסוף ספרי קריאה לחיילים ומפונים.

בשבת 23.3 התקיים יום אימוץ מיוחד לכלבים וחתולים של העירייה בשיתוף עם כפר רות, אשר רבים מהם ננטשו בעוטף עזה וגויסו מתנדבים לסיוע לבית המחסה.

יום המעשים הטוביםיום המעשים הטובים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד