לראשונה: יריד השכלה גבוהה לצעירים

27/03/2024 י"ז אדר ב תשפ"ד

מרכז הצעירים "יודה" באגף חברה, נוער וצעירים יקיים לראשונה, ביום חמישי 4.4.24 בין השעות 16:00 – 19:00 יריד השכלה גבוהה במתחם הספייס מוד, במרכז התחבורה העירוני ברחוב לב העיר 18.

היריד מיועד לחיילים משוחררים, מסיימי שירות לאומי, צעירי העיר ולכל מי שמתכנן להתחיל ללמוד בשנה הקרובה. מטרת היריד, להביא לכאן את מיטב המוסדות האקדמיים בארץ על מנת שיוכלו להציג במקום אחד את המסלולים השונים ובכך להקל על הסטודנטים לעתיד במקום לכתת רגליהם ברחבי הארץ וזאת בדיוק בשיא תקופת הרישום למוסדות להשכלה גבוהה לקראת שנת הלימודים הבאה.

בעיר ישנם כיום כ-4,500 סטודנטים, אשר לומדים במוסדות השונים ברחבי הארץ כאשר אל אלו עתידים להצטרף השנה כמה מאות סטודנטים חדשים. מיקומה של העיר במרכז הארץ מאפשר גישה נוחה למגוון רחב של מוסדות לימוד אשר נמצאים במרחק נסיעה קצר יחסית.

ביריד יציגו מוסדות שונים והצעירים יוכלו להסתובב בין הדוכנים להתרשם ולהירשם. בין המוסדות להשכלה גבוהה שיגיעו ליריד, ניתן יהיה למצוא את האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת אריאל, מכללת אחווה, מכללת ספיר, המכללה האקדמית תל אביב-יפו, הקריה האקדמית אונו, האוניברסיטה הפתוחה, שנקר ועוד.

יריד ההשכלה הוא המשך למגוון הפעילויות אותן יוזם מרכז הצעירים עבור אוכלוסיית הצעירים בעיר בתקופה האחרונה. במהלך החודש האחרון, יזם מרכז הצעירים הופעה למשרתי המילואים בעיר של הסטדנאפיסט אסף יצחקי. בהופעה נכחו כ-500 משרתי מילואים, יחד עם בני ובנות זוגם, אשר נהנו מאתנחתא קומית לאחר חודשים של לחימה. בהמשך החודש התקיימה סדנה בנושא ניהול זמן בה ניתנו כלים כיצד לסמן מטרות וכיצד לדעת לנצל את היום והזמן טוב יותר.

עבור קהל הסטודנטים מפעיל המרכז יחד עם מתחם הספייסמוד, מנוי לתקופת המבחנים, במסגרתו נהנים הסטודנטים מכניסה למתחם במשך כל ימות השבוע בעלות של 50 ₪ בלבד לכל התקופה.

בסוף חודש מרץ יתקיים אירוע "פיינט-פאב" – בו ילמדו הצעירים כיצד לצייר ציור גם מבלי כל ידע מוקדם בתחום. פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות, מופעים, הרצאות וסדנאות שמתוכננות עבור אוכלוסיית הצעירים בחודשים הקרובים ובכלל זה צילומי תדמית, סדנאות DIY, מופעי תרבות ועוד.

לפרטים נוספים: ניתן לפנות למרכז הצעירים "יודה" בווטצאפ לטלפון 052-4564862.

יריד התעסוקה לצעירים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד