טורניר השחמט העירוני

25/05/2022 כ"ד אייר תשפ"ב

טורניר השחמט העירוני

יותר מ-80 חובבי שחמט מגיל 5 ועד 78 מילאו ביום חמישי האחרון את בית סחלבים כשהגיעו להתחרות בטורניר השחמט של מודיעין מכבים רעות ולהזיז את 32 כלי השחמט ביום ה-33 לספירת העומר.

בחופשת ל"ג בעומר, בעוד יש מי שמתאושש ממדורות ליל אמש, אולם בית סחלבים התמלא בשולחנות שחמט ובמשתתפים רבים שהגיעו, נרשמו במערכת הממוחשבת, התחלקו לקטגוריות גיל ובתום תדריך קצר, החלו לשחק במשחק המלכים.

הטורניר, אותו ארגנו עמותת סחלבים בשיתוף מועדון השחמט בעירוני מודיעין, כלל תחרויות לגילאי גן וכיתות א', כיתות ב'-ג', ד'-ז', נוער ומבוגרים ושחקנים בעלי דירוג והוא התנהל לפי השיטה השוויצרית, המבטיחה ששחקנים יצוותו למי שתואם את רמתם עפ"י כמות הנקודות שצברו במשחקים.

במהלך הטורניר כל שחקן שיחק חמישה משחקים, כאשר השחקנים בקטגוריות הבוגרות שיחקו עם שעוני שחמט בשיטת פישר. צוות מקצועי ממועדון "ירושחמט" ניהלו את התחרות והתרוצצו בין השחקנים שהפגינו כישורים מרשימים.

לאחר חמישה סבבים, בטקס מכובד, הוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות וחולקו גביעים למקומות הראשונים: בגילאי גן-א' זכה במקום הראשון עמית חביב שניצח את כל המשחקים וחזר הביתה עם גביע זהב.

בגילאי ב'-ג' זכה עילאי רוט במקום הראשון. אריאל ירקוני זכה במקום הראשון בקטגוריית ד'-ז'. בנוער זכה נתנאל ורבלובסקי במקום הראשון ובבוגרים היה זה אליהו פישר שזכה במקום הראשון, את המקום השני תפסה מרינה ליאן שזכתה בגביע של גמביט המלכה. המתמודדים שזכו במקומות 2-3 בקטגוריות השונות חזרו הביתה עם מדליות על הצוואר וחיוך גדול על הפנים.

המנצחים בטורניר השחמט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד