לימודי תואר ראשון ושני

13/07/2022 י"ד תמוז תשפ"ב

זו השנה השביעית שהעירייה פותחת בפני התושבים את האפשרות ללמוד בתוכנית של בית הספר לשלטון מקומי. בית הספר מציע לימודי תואר ראשון במדעי החברה והרוח עם דיפלומה בלימודי שלטון מקומי, ולימודי תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית.

התוכנית פועלת בפריסה ארצית וכך מאפשר השכלה אקדמית לכל מי שמעוניין או מעוניינת. לומדים בה למעלה מ-2,500 סטודנטיות וסטודנטים בעשרות כיתות לימוד וביותר מ-50 רשויות מקומיות, בהן גם עיריית מודיעין מכבים רעות.

התואר מעניק תשתית ידע רחבה במדעי החברה, תוך התמקדות במדיניות ציבורית על מגוון היבטיה השונים, תוך הענקת כלים להבנת ההיבטים הכלכליים, החברתיים, המשפטים והפולטים של תפקוד השלטון המקומי.

תוכנית הלימודים היא מובנית, כאשר הסטודנטים מלווים במעטפת תמיכה של סגלי ההוראה, ועומדים לרשותם גם אתרי קורסים עשירים בתוכן לימודי, ספרי לימוד מודפסים ודיגיטליים, מוקדי פניות ומידע ומוקדי ייעוץ.

כנהוג באוניברסיטה הפתוחה, אין תנאי קבלה ללימודים, ההרשמה אינה מותנית בהצגת תעודת בגרות, במכינה קדם אקדמית, בעמידה במבחן פסיכומטרי או במספר שנות לימוד. כולם יכולים ללמוד ולהצליח. התוכנית מכירה בלימודים קודמים.

סטודנטים שלמדו את הקורס "מינהל השלטון המקומי" במסגרת עבודתם, יקבלו הכרה בהיקף של 18 נקודות זכות ויוכל לסיים את הלימודים בתוך 3.5–4 שנים בלבד, שלושה סמסטרים בשנה.

הלימודים יתקיימו במרכז הרב תחומי, רחוב עמק דותן 49, בימי שלישי בין השעות 16:00–21:00 במתכונת פרונטלית. לפרטים נוספים ניתן לפנות לשושי גור 08-9719238 או במייל Shoshi Gur shoshigu@openu.ac.il

פתיחת קבוצה מותנית במינימום נרשמים.

המרכז הרב תחומיהמרכז הרב תחומי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד