שנת הלימודים תשפ"ג

08/09/2022 י"ב אלול תשפ"ב

שנת הלימודים נפתחה היום 1.9.22 כסדרה, במוסדות החינוך בעיר. 27,269 תלמידים ותלמידות הגיעו הבוקר נרגשים לשערי הגנים ובתי הספר, שם חיכו להם צוותי החינוך נרגשים לא פחות עם קבלות פנים מחממות, בלונים, קישוטים ושלטים וכמובן טקסי פתיחת שנת הלימודים החגיגיים.

כמו תמיד, נערכו סיורים לרגל פתיחת שנת לימודים עם ראש העיר חיים ביבס אליו הצטרפו אורחים מיוחדים ומכובדים לאורך היום– שר הביטחון בני גנץ ושר התרבות והספורט חילי טרופר ושרת הפנים איילת שקד.

בנוסף השתתפו בסיורים מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך, המשנים לראש העיר, עמיעד טאוב ואלעד שמעונוביץ, ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן-אורבוך ויו"ר הנהגת ההורים העירונית אייל כהן.

הסיור נפתח בביקור בבית הספר היסודי "יחד" אליו הצטרפו כאמור שר הביטחון בני גנץ ושר התרבות והספורט חילי טרופר, אשר זכו לקבלת פנים חמה ושרו עם תלמידי כיתה ב'.

לאחר מכן, המשיך הסיור עם שרת הפנים איילת שקד, אשר התחיל בחנוכת מתחם גני הילדים החדשים שנפתחו השנה בשכונת מורשת – גן קיבוץ שמיר, גן קיבוץ יגור, גן עין גדי, גן עין גב וגן עין חרוד וכן גן עין חמד וגן ורדית לחינוך מיוחד. הילדים, חלקם תושבים חדשים בעיר, סיפרו על תחושותיהם והתרגשו מאוד.

משם המשיך הסיור לביקור בבית הספר היסודי אבני חן, אשר מארח באופן זמני את בית הספר הצומח של שכונת מורשת "ארץ מולדת", עד אשר יעבור בעוד מספר שבועות למשכנו הקבוע בשכונה. ראש העיר והשרה נפגשו עם התלמידים והוריהם בטקס המרגש לפתיחת שנת הלימודים ואיחלו להם שנת לימודים מוצלחת.

סיור פתיחת שנת הלימודים הסתיים בביקור בבית הספר העל יסודי אמי"ת בנים שם התארחו אצל תלמידי בית הספר שזכה רק לפני מספר ימים להיכלל ברשימת בתי הספר המצטיינים במדינה לשנת תשפ"ב. בתום הטקס נפגשו ראש העיר והשרה עם תלמידי בית הספר, שמעו מהם על תחושותיהם לקראת השנה החדשה ואיחלו גם להם בהצלחה בלימודיהם.

חיים ביבס, ראש העיר: "אחרי היערכות אינטנסיבית של מינהל החינוך וצוותי מוסדות החינוך, נפתחה בשעה טובה שנת הלימודים החדשה. אני בטוח שיחד עם צוותי הניהול וצוותי ההוראה בבתי הספר, הגננות, תומכות ההוראה והנהגת ההורים העירונית תהיה זו שנה מוצלחת, יצירתית ומעצימה עבור ילדי וילדות העיר שלנו שמתרגשים ואנחנו יחד איתם. שיהיה המון בהצלחה!"

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: בכל שנה מחדש, אין כמו התרגשות לראות ילדים בגנים ובבתי הספר חוזרים לפגוש את החברים והצוותים אחרי חופשת קיץ ארוכה. לצד השמחה הגדולה של קרוב ל-28 אלף תלמידים, יש עדיין מספר אתגרים וקשיים איתם אנו מתמודדים ונמשיך להתמודד, כי העבודה מתקיימת במשך כל השנה, והרצון להשתפר ולעשות טוב יותר קיים תמיד. אני רוצה לאחל לכל התלמידות והתלמידים, ולכל צוותי החינוך ולהורים – שנת לימודים של בריאות, הצלחה והנאה!".

שנת הלימודים תשפ"ג במספרים – לחצו כאן

פתיחת השנה בבית ספר יסודי יחדפתיחת השנה בבית ספר יסודי יחד
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר ענבליםפתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר ענבלים
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר נתיב זבולוןפתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר נתיב זבולון
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר יזמה פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר יזמה
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר שיבולים פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר שיבולים
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר קשת פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר קשת
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר היובל פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר היובל
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר דרכי יהודה פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר דרכי יהודה
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר יסודי יחדפתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר יסודי יחד
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר אבני חן וארץ מולדתפתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר אבני חן וארץ מולדת
פתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר אמית בניםפתיחת שנת הלימודים תשפ''ג: בית ספר אמית בנים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד