פתיחת הרישום למוסדות החינוך

01/02/2023 י' שבט תשפ"ג

הרישום למוסדות החינוך לשנת הלימודים תשפ"ד התחיל ביום שני, 23.1.23 ויימשך עד יום ראשון, 12.2, אופן מקוון וידידותי באתר העירייה.

על פי הנתונים של מינהל החינוך, לשנת הלימודים תשפ"ד יירשמו 7,567 ילדים ובני נוער לגני הילדים, כיתות א' וכיתות ז'. מתוכם, 3,894 ילדים בגילי 5-3, אשר יירשמו לגני הילדים העירוניים, 1,725 ילדים שיעלו לכיתה א' ו-1,948 ילדים שיעלו לכיתה ז'.

מגיל חובה ומעלה ניתנת אפשרות בחירה ובמינהל החינוך מדגישים כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה יש מנגנון ויסות עירוני אשר יופעל, במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי.

במקביל לרישום המקוון למוסדות החינוך בעיר, נפתח הרישום גם למערך הצהרונים של עמותת סחלבים. הצהרונים, שיפעלו בגנים, בחט"צים ובבתי הספר, מסיום שעת הלימודים ועד השעה 17:00, מהווים מסגרת המשכית חינוכית וחווייתית לילדי העיר. בתום הרישום למוסדות החינוך באתר העירייה על ההורים לעבור ישירות לאתר העמותה ולבצע את הרישום לצהרון לשנת הלימודים הבאה.

כזכור, בחודש האחרון התקיימו מפגשי היכרות עם בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, כאשר הורים המעוניינים במידע נוסף יכולים להיעזר בחוברות הזהויות הדיגיטליות, שבאתר העירייה, אשר מנגישות באופן נוח וברור את הזהות והאפיון של כל מוסד חינוכי. זאת במטרה לאפשר להורים התבוננות והיכרות מעמיקה עם מוסדות החינוך השונים.

במינהל החינוך מדגישים כי בתוך תקופת הרישום אין חשיבות למועד בו נרשמים ואין קדימות למי שנרשמו בימים הראשונים. כל שצריך הוא להירשם במסגרת הזמן שנקבעה כתקופת רישום: 23.1.23 עד 12.2.23.

לחצו כאן לרישום למוסדות החינוך לשנת הלימודים תשפ"ד

תמונת המחשה הרשמה למוסדות החינוךתמונת המחשה הרשמה למוסדות החינוך


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד