חנוכת מבנים חדשים בבתי הספר

09/03/2023 ט"ז אדר תשפ"ג

בשבוע האחרון נערכו שני טקסי קביעת מזוזה מרגשים עם ראש העיר, חיים ביבס, סגנו, מחזיק תיק החינוך מויש לוי וצוותי החינוך בבתי הספר מו"ר ואבני החושן. מדובר בשני מבנים חדשים, שהוקמו ע"י אגף מבני ציבור בעירייה, שמטרתם לאפשר למידה רב תחומית ייחודית ומודרנית עבור התלמידים.

בבית הספר מו"ר כולל המבנה שתי קומות בשטח של כ-2000 מ"ר. במבנה, אודיטוריום ובו כ-300 מקומות ישיבה וכן מתחם מיוחד רב תחומי לאומנויות וטכנולוגיה. במתחם יוכלו תלמידי המגמות השונות ליהנות ממעבדות להנדסת מערכות ורובוטיקה ובהם חדר ייצור, מעבדות מחשבים, מתחם תקשורת המונים ובו חדר עריכה וחדר תיאטרון עם פרקט במה.

בנוסף, נבנה חדר ללמידה חדשנית רב תחומית מגוונת ובו יוכלו ללמוד את המקצועות באופן חווייתי גם שתי כיתות ביחד, שולחנות עגולים ללמידה בצוותים ועוד. קירותיו של המתחם שקופים כך שניתן שיש תקשורת עם המסדרון ללמידה שונה.

בבית הספר אבני החושן הוקם המבנה החדש במסגרת פרויקט M21 בשיתוף משרד החינוך, שמטרתו למידה משמעותית וחווייתית של המקצועות השונים. מבנה זה בן שתי קומות כאשר בכל קומה חלל אחד גדול שישרת את כלל תלמידי בית הספר.

בקומה הראשונה, מתחם ללמידה רב תחומית עם מטבח לימודי שיאפשר למידה של שתי כיתות ביחד, יצירת שיתופי פעולה בין התלמידים ועוד. בנוסף, נבנו מרחבים ללמידה מעמיקה קבוצתית או פרטנית, עם ריהוט מודולרי שישתלב בהמשך ליצירת סוגים שונים של למידה ומחקר. בקומה השנייה, ישנו חלל ללימודי תיאטרון שמטרתו להעמיק את למידת האומנויות בבית הספר בהתאם לחזונו.

תיכון מורתיכון מור


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד