חזקות ביחד

22/03/2023 כ"ט אדר תשפ"ג

במסגרת תוכנית מניעה של הרשות לביטחון קהילתי באגף חברה נוער וצעירים ובשיתוף פעולה עם מנהל החינוך, בתי הספר היסודיים והנהגת הורים עירונית, מתקיים בימים אלו המיזם המצליח "חזקות ביחד".

מדובר בתוכנית שזכתה להצלחה רבה בפעמים הקודמות, תוכנית אשר מקדמת שיח משותף ומתן כלים להגנה עצמית לאימהות ובנות מכיתה ו', בבתיה"ס היסודיים בעיר.

במסגרת התוכנית, אשר מתנהלת באופן חווייתי ומהנה ניתנים כלים פשוטים ויעילים להתמודדות עם מצבי סיכון, להצבת גבולות בריאים ולחיזוק האסרטיביות והביטחון, כמו גם לחיזוק התקשורת והשיתוף בין אם לבת.

התוכנית מועברת ע"י עמותת "אל הלב" אשר פועלת למניעת אלימות מינית, רגשית ופיזית והעצמת ילדים ובני נוער, באמצעות תכניות חינוכיות של הגנה עצמית ואומנויות לחימה.

מחקרים מצביעים על כך שמחצית מהילדים במדינת ישראל, סובלים מאלימות או פגיעה כלשהי – התעללות רגשית, פיזית, מילולית או מינית. לנתונים קשים אלה מתווספת גם מציאות של סביבה חברתית רגישה ומבלבלת, התגברות כוחן של הרשתות החברתיות, השינויים הביולוגים והפסיכולוגיים שמתרחשים כחלק מהליך ההתבגרות וכמובן תקופת הקורונה שהעצימה זאת. התוכנית מתקיימת כחלק מפתרון הבעיה, להעלאת המודעות בנושא והקניית כלים ומיומנויות למניעה והתמודדות עם מצבי אלימות, פגיעות מיניות, בריונות ברשת ומחוצה לה ולחץ חברתי.

משתתפות פרויקט "חזקות ביחד"משתתפות פרויקט "חזקות ביחד"


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד