מתכוננים לרישום חינוך

13/12/2023 א' טבת תשפ"ד

הרישום למוסדות החינוך לשנת הלימודים תשפ"ה יתחיל ב-11.1.24 ויימשך עד 31.1.24, באופן מקוון וידידותי באתר העירייה. לקראת הרישום, מתפרסמת חוברת דיגיטלית חשובה להנגשת המידע, המסבירה באופן נוח וברור על הליך הרישום בהתאם לשכבת הגיל, רישום לתושבים חדשים, הליך הערעורים ועוד. ניתן לראות את החוברות כאן באתר.

חוברות נוספות בעלות חשיבות המתפרסמת באתר העירייה לקראת הרישום הן חוברות הזהויות הדיגיטליות. החוברות מציגות את הייחודיות והחזון החינוכי של כל בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, על מנת לאפשר לתהליך הבחירה להיות מעמיק ומדויק לקראת הרישום. מומלץ לעיין בהן ולהכיר טוב יותר את מוסדות החינוך הפועלים בעיר.

במינהל החינוך מדגישים כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה יש מנגנון ויסות עירוני אשר יופעל, במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי.

בנוסף לחוברות הזהויות הדיגיטליות, יתקיימו לאורך חודשי דצמבר וינואר, מפגשים פיזיים להיכרות עם בתי הספר ומפגשים להורים שילדיהם יעשו את הצעד הראשון במעבר לגן עירייה. מועדי המפגשים מפורטים באתר העירייה

במקביל לרישום המקוון למוסדות החינוך בעיר, ייפתח גם הרישום למערך הצהרונים של עמותת סחלבים. הצהרונים, שיפעלו בגנים, בחט"צים ובבתי הספר, מסיום שעת הלימודים ועד השעה 17:00, מהווים מסגרת המשכית חינוכית וחווייתית לילדי העיר.

רישום לשנת הלימודים תשפה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד