נפתח הרישום למוסדות החינוך

11/01/2024 א' שבט תשפ"ד

ביום חמישי 11.1.24 נפתח הרישום למוסדות החינוך לשנת הלימודים תשפ"ה, באופן מקוון וידידותי באתר העירייה. הרישום יימשך לאורך החודש עד יום רביעי 31.1.24, כאשר במינהל החינוך מדגישים כי אין חשיבות לסדר הרישום, ויש רק להקפיד להירשם במסגרת הזמן עד סוף החודש.

ההנחיות באשר לאופן הרישום מסודרות באופן מונגש ונוח בחוברת דיגיטלית להנגשת המידע, המחולקת בהתאם לשכבת הגיל ועוסקת בין היתר, גם ברישום לתושבים חדשים, הליך הערעורים ועוד.
להרשמה לחצו כאן

מתלבטים היכן להירשם? באתר העירייה מחכות לכם חוברות הזהויות הדיגיטליות. החוברות מציגות את הייחודיות והחזון החינוכי של כל בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, על מנת לאפשר לתהליך הבחירה להיות מעמיק ומדויק לקראת הרישום. מומלץ לעיין בהן ולהכיר טוב יותר את מוסדות החינוך הפועלים בעיר.

במינהל החינוך מדגישים כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה יש מנגנון ויסות עירוני אשר יופעל, במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי.

במקביל לרישום המקוון למוסדות החינוך בעיר, נפתח גם הרישום למערך הצהרונים של עמותת סחלבים. הצהרונים, שיפעלו בגנים, בחט"צים ובבתי הספר, מסיום שעת הלימודים ועד השעה 17:00, מהווים מסגרת המשכית חינוכית וחווייתית לילדי העיר. הורים המעוניינים במסגרת צהרון עבור ילדיהם נדרשים לבצע רישום באתר עמותת סחלבים.


תמונת המחשהתמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד