רק מילה טובה

08/02/2024 כ"ט שבט תשפ"ד

ביום שני 5.2.24 צוין "יום המילה הטובה", יום שהתחיל כיוזמה של רשת אורט והתרחב מאז לאוכלוסיות נוספות. בעיר, הקדיש בית הספר אורט עירוני ד' יום שלם של מחוות קטנות ומרגשות יחד שמטרתן אמירת תודה ומילים טובות וטיפוח אמפתיה של התלמידים לקהילה הסובבת אותם.

במיוחד בשנה החולפת ובמלחמה, מקבל יום זה חשיבות יתרה לשינוי תרבות השיח בחברה הישראלית ולעורר אופטימיות ותקווה גם בזמנים מורכבים וקשים.

הבוקר התחיל בקבלת פנים לתלמידי בית הספר אותה הכינה מועצת התלמידים יחד עם מתנדבים נוספים. בשער בית הספר, קיבלו את פני התלמידים עם מסגרות בכיתוב יום המילה הטובה לצילום התלמידים. בית הספר קושט גם כן באווירת יום מיוחד זה בשרשראות של מילים טובות שהכינו התלמידים.

במהלך ההפסקות, נהנו התלמידים מדוכנים שונים שהפעילו תלמידי שכבת י"ב, בהם הדגישו את חשיבות המילה הטובה והשיח המחבר והמאחד. תלמידי תכנית "מוגנות" עברו בין התלמידים וחילקו מדבקות וכיבוד למי שאמרו מילים טובות האחד לשני. בשיעורים, המורים קיבלו מכתבי הוקרה ומילים טובות מהתלמידים.

בנוסף, הוקדש יום זה לקהילה. התלמידים הגיעו לבניינים הסמוכים לבית הספר ותלו בחדרי המדרגות מכתבי תודה על שכנות טובה. גם תחנת כיבוי האש זכתה לביקור של התלמידים שהודו להם על פעילותם תוך סיכון חייהם.

ברחבי העיר, יצא "אוטובוס הפרגונים" ובו תלמידי בית הספר שיצאו להפיץ מילים טובות למתנדבים ולתורמים בעשייתם מאז פרוץ המלחמה. בין היתר פגשו התלמידים את כיתת הכוננות העירונית, לוחמי כיפת ברזל, המוקד העירוני 106, מוקד המשפחות המפונות ועוד.

יום המילה הטובה בעירוני ד'יום המילה הטובה בעירוני ד'


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד