ביקור בשגרירות הולנד

13/03/2024 ג' אדר ב תשפ"ד

תלמידי העיר השתתפו לאחרונה בביקור מיוחד בשגרירות הולנד, כחלק מתוכנית "מועדון מודל האו"ם" שנלמדת במרחב המצוינות העירוני. המפגש, שנערך בנוכחות השגרירה מריאט סכורמן, חשף את התלמידים לעולם הדיפלומטיה, ושאלו שאלות מעמיקות על נושאים דיפלומטיים ושיתופי פעולה בין ישראל להולנד.

התלמידים תיארו את המפגש כמעניין ומלמד, בו נחשפו לנושאים שונים החל מהעבודה היומיומית בשגרירות ועד לנושאים רחבים יותר כמו הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות. השגרירה הביעה הערכה רבה לשאלות המשמעותיות והמעניינות שהועלו על ידי התלמידים.

כחלק מהתהליך החינוכי, התלמידים ישתתפו בפגישת זום עם עובד שגרירות ישראל בהולנד, כדי לחוות את התהליך הדיפלומטי במלואו.

תוכנית המצוינות "מועדון מודל האו"ם", המתקיימת בהצלחה רבה בעיר, מכינה את הדור הבא של דיפלומטים ומנהיגים באמצעות חשיפה לעולם הדיפלומטיה, הפוליטיקה הבינלאומית וכישורי דיון מתקדמים. התוכנית מיועדת לתלמידי כיתות ט'-יא' וכוללת 20 מפגשים המועברים במרחב המצוינות העירוני ע"ש תא"ל נתי גולן.

במסגרת התוכנית לומדים התלמידים על יחסים בינלאומיים ועל הדין הבינלאומי, כללי הדיון, הפרוצדורות ונהלי הוועדות השונות של האו"ם. זאת תוך שיפור יכולות הדיון, הניתוח וההתבטאות ושיפור משמעותי בשימוש בשפה האנגלית.

רישום לערבי חשיפה להורים ולתלמידים ייפתח במהלך חודשי הקיץ, כשהתוכנית פונה לתלמידים עם יכולת ביטוי טובה באנגלית, מוטיבציה ומוכנות להשקעה בתחום.

ביקור בשגרירות הולנדביקור בשגרירות הולנד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד