בית ספר דורות הצטרף ל"עיניים בדרכים"

23/11/2009 ו' כסלו תש"ע

בעקבות הצלחת פרויקט "עיניים בדרכים" בביה"ס רמון התברר כי יש צדק בטענה כי עומסי התנועה ברחובות הסמוכים לבתי הספר במודיעין מכבים רעות נובעים גם כתוצאה מאופי נהיגת ההורים שעוצרים את מכוניותיהם כמה שיותר קרוב לבית הספר כדי להוריד את הילדים.

רצון זה של ההורים הגם שהוא לגיטימי, גורם להיווצרות פקקים ברחובות וכתוצאה מכך אף מסכן את הילדים שיורדים מהמכונית שלא אל שפת המדרכה.

הפתרון שהוצע לנושא זה על ידי הנהגת ההורים העירונית בראשות מיגל הרף היה הפרויקט של הארגון הארצי "עיניים בדרכים" שמטרתו יישום מודל התנהגות בטיחותית בסביבת מוסדות חינוך מתוך אמונה ותקווה שמשם תצא תורה ודפוסי התנהגות חדשים.

הפרויקט המבוסס על התנדבות הורים התחיל כפיילוט בבית הספר "רמון" והוכתר כהצלחה. בימים אלו הצטרף ליוזמה גם בית ספר "דורות" והתוצאה הייתה מיידית: כבר ביום הראשון לפעילות הורגש השינוי בהתנהגות ההורים הנהגים שהביאו את ילדיהם לבית הספר, שודרגה רמת בטיחות התלמידים ונגמרו עומסי התנועה בסביבות בית הספר.

פרויקט ''עיניים בדרכים''פרויקט ''עיניים בדרכים''

"הפרויקט קם ופועל הודות לשיתוף פעולה ולמימון כמעט מלא של העירייה, ביחד עם התנדבות ציבור ההורים של בית הספר דורות, זאת, בדומה למצב הקיים כבר שנה בבית הספר רמון", מסר יו"ר הנהגת ההורים העירונית, מיגל הרף, שקורא להורים ביתר בתי הספר בעיר להצטרף ליוזמה ולסייע לשמור על הבטיחות והביטחון.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד