הערכת הרמטכ"ל לבוגרי תיכון מו"ר

24/09/2009 ו' תשרי תש"ע

תיכון מכבים רעות

תיכון מכבים רעות

לפני מספר שבועות פורסם כי מודיעין,
מכבים-רעות היא אחת הערים עם אחוז המתגייסים הגבוה ביותר לצה"ל,
כאשר שני תיכונים בעיר היו ברשימת התיכונים בעלי אחוז הגיוס הגבוה בארץ:
תיכון מכבים רעות ותיכון עירוני א'.

השבוע קיבלה מנהלת תיכון מו"ר מכבים רעות, רות לסרי, מכתב מהרמטכ"ל רב-אלוף גבי אשכנזי, ובו ברכות להנהלת בית הספר: "בית הספר שבניהולך נמצא ברשימת בתי הספר המצטיינים בנכונות בוגריהם לשירות משמעותי בצה"ל בכלל ובמסלולי השירות הקרבי ומסלולי הפיקוד בפרט", כתב אשכנזי.

בהמשך הוסיף וכתב אשכנזי: "ידוע לי כי הנתון היבש לכאורה הוא פרי תהליכי נרחבים וארוכים, שקרמו עור וגידים הודות לנכונות למאמץ הרב שלך ושל כלל אנשי בית הספר – מסגל ההוראה דרך מדריכי השכבה ועד להורים ולתלמידים".

בסיום המכתב הוסיף הרמטכ"ל כי "בשם צה"ל כולו אני מבקש ללחוץ את ידך בחום ולהביע את הערכתי על העשייה החינוכית והערכית ועל חלקכם שלכם, שלך ושל סגל המורים, שתוצאתו – "פרי ההילולים" של החברה הישראלית."

"תודתי והערכתי מופנות לכל סגל ההוראה וכן לנציגי ההורים, שגם להם יש חלק לא מבוטל בהישג, כעורף תומך וכמודל חיקוי. אני סמוך ובטוח כי נמשיך לפעול בשותפות כדי לשמר ולהרחיב את ההישג החשוב." סיים הרמטכ"ל את מכתבו.

לסרי שקיבלה את נתוני הגיוס של מחזור תשס"ז ציינה כי 99% מכלל התלמידים התגייסו לצה"ל כאשר בקרב הבנים 82.3% גויסו לתפקידי לחימה וגיוס ליתר איכות וקצונה ייעודית 4% הצטרפו לעתודה ו- 35% מהמתגייסים יצאו לקורס קצינים.

"הנכונות לתרום לצה"ל היא פרי החינוך שהתלמידים מקבלים בבית, של הפעילות הערכית והחברתית הענפה שמקיים בית הספר ובזכות שיתוף הפעולה הקיים בין בית הספר ההורים והתלמידים." אמרה השבוע מנהלת התיכון, רות לסרי.

"הנהלת בית הספר וצוות המורים משקיעים רבות בחינוך לאהבת הארץ, בתרומה לקהילה ובפיתוח מנהיגות חברתית, והתוצאה ניכרת בתלמידים הבוגרים. אנו גאים מאד בתלמידינו, על ההישג המרשים הזה, על ההישגים הלימודיים הרבים ועל הזכייה בפרסים יוקרתיים רבים."

תמונה דומה יוצאת גם בקרב בנות תיכון מכבים רעות כאשר 86.6% מהמתגייסות התגייסו לתפקידי לחימה, תפקידים איכותיים וקצונה ייעודית לעתודה התגייסו כאחוז אחד מכלל הבנות ו-23% מכלל המתגייסות יצאו לקורס קצינות.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד