פאנל נשים מעוררות השראה

16/03/2022 י"ג אדר ב תשפ"ב

בית הספר היסודי "היובל" ערך שבוע מיוחד לתלמידים ותלמידות העוסק בהעצמת נשים ובנשים פורצות דרך, לציון יום האישה הבינלאומי.

יום זה, היווה הזדמנות נוספת לצוות בית הספר לעסוק בנושא, אשר מלווה את התלמידים והתלמידות לאורך כל שנת הלימודים בתכנית ייחודית. תוכנית זו עוסקת בתחום המגדר וקידום בנות בתחום המדעי טכנולוגי, כאשר ישנו דגש רב על השוויון המגדרי בבית הספר באופן כללי.

השנה, קיים בית הספר פאנל לרגל יום האישה הבינלאומי ממקום של השראה וסיפורי הצלחה של נשים מתוך קהילת בית הספר, שדיברו בגובה העיניים לתלמידי כיתות ד'-ו'.
בפאנל השתתפו, הדר מנדה בוגרת בית הספר ואשת עסקים בעיר, ברוריה הדר מאמנת כדורסל בעיר, קרן וקסמן עורכת וידאו בחדשות כאן 11 , ענת רוזנבלום, אשר הקימה את מרפאת השיניים הראשונה בעיר ואיילת בועזסון ליצנית רפואית רכזת התנדבות נוער באגף חברה, נוער וצעירים.

לפאנל קדמה פעילות בכיתות בה נחשפו התלמידים לנשים המתארחות וחיברו שאלות שמעניינות אותם בזיקה לתחום המגדר. במהלך הפאנל לאחר שסיפרו על עצמן, על הדרך שעברו ופריצת הדרך האישית שלהן, ענו המשתתפות על שאלות התלמידים. המפגש נחתם במסר אישי ומעצים של כל משתתפת, לבנים ובנות גם יחד.

מנהלת בית הספר, רונית רביזדה: "לאורך כל השנים נשים נאבקות על מנת לקבל הכרה ושוויון זכויות והזדמנויות בתחומי החיים השונים. לשמחתנו, היו נשים שהצליחו לפרוץ דרך לאחרות ואף להטביע את חותמן בתחום עיסוקן. הנשים העוצמתיות מתוך הקהילה שלנו, שהגיעו לפאנל, שיתפו אותנו בדרכן הארוכה להצלחה בהגשמת החלום ובעיקר נטעו בתלמידים תקווה שהכל אפשרי אם מציבים מטרות, לא מוותרים בדרך והולכים לאורן."

פאנל נשים בבית ספר היובלפאנל נשים בבית ספר היובל


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד