חידון מורשת לזכר נתי גולן

22/03/2022 י"ט אדר ב תשפ"ב

חידון מורשת וידיעת הארץ העירוני ע"ש גיבור ישראל, תא"ל נתי גולן, נערך בפעם החמישית, לאחר הפסקה בת שנתיים שנכפתה עלינו עקב הקורונה.

החידון נערך, כנהוג, בי"א באדר, יום הגבורה, בתיכון עירוני ג' ע"ש מוטה גור והיווה את שיאו של תהליך חקר ולמידה אותו עברו 19 המתמודדים מעשרה בתי ספר תיכונים בעיר.

האירוע התקיים במעמד ראש העיר חיים ביבס, שבירך ושאל את שאלת ראש העיר לה כולם המתינו במתח. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי שאל גם הוא שאלה שקשורה הייתה לנושא המוביל של החידון השנה - ערבות הדדית, שכל כך רלוונטי גם לימים אלו.

באירוע נכחו בני משפחתו של נתי גולן שסיפרו על נתי ז"ל ואף הם תכבדו בשאלת המשפחה, שנגעה על פעילותו וגבורתו של נתי גולן. המשפחה אף היתה חלק מצוות השופטים ואף העניקו תשורות כספיות לזוכים.

חבר השופטים כלל את יו"ר חבר השופטים, שלמה פסי, סגן ראש העיר וממלא מקומו, ריקי גולן, אחת מחמשת ילדיו של נתי, יועץ התוכן ומי שהכין את התלמידים לקראת החידון\ אלון גינצברג ומירי חוגרי, סגנית ראש מינהל החינוך בעירייה אשר אחראית על ארגון האירוע.

החידון כלל מספר שלבים במהלכם נבחנו התלמידים בשאלות הכוללות ידע כללי על ההיסטוריה ומורשת הארץ, על נתי גולן ז"ל ועל העיר מודיעין מכבים רעות. כל המתמודדים הפגינו ידע רב ומרשים, מה שהביא לתחרות צמודה לכל אורך שלבי החידון שבסופה הוכרזו שישה זוכים.

אור קייזרמן מאמי"ת בנות ואייל רמתי מתיכון יחד זכו במקום הראשון. נועם שפירא מעירוני ב' ואיל באשר מתיכון יחד במקום השני, אנז'ליקה קרייזמן מעירוני ב' ואריאל הופמן מישיבה בני עקיבא לפיד במקום השלישי. כל המתמודדים קיבלו תעודות על השתתפותם.

האירוע החגיגי הסתיים לקול שמחת קהל המעודדים , תלמידי בתי הספר השונים וצוותי בתי הספר, שהשתתפו בחידון ונשאלו שאלות בהפוגות שהיו. את החידון ליוו בשירה להקת אקורד.

חידון מורשתחידון מורשת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד