טקס קבלת מלגה ע''ש משה שכטר

30/03/2022 כ"ז אדר ב תשפ"ב


20 בני נוער, שתרומתם לקהילה והישגיהם הלימודיים ראויים לציון, קיבלו ביום ראשון האחרון מלגות מטעם עמותת "מודיעין עירנו" על שם ראש העיר הראשון של מודיעין, משה שכטר ז"ל.

בטקס, שנערך בתיכון עירוני ה', העניקה העמותה, בשיתוף עם עיריית מודיעין מכבים רעות, מלגות ל-20 תלמידים מכל בתי הספר העל יסודיים בעיר. ערב המלגות הינה מסורת שיזם משה שכטר ז"ל והערב היה המחזור ה-19 שלה.

את העמותה הקים משה שכטר והיום עומד בראשה בנו, דודי שכטר. בני הנוער, שקיבלו את המלגה, מתנדבים רבות לטובת הקהילה ובמקביל מצליחים לתרום גם לבית ספרם ולשמור על הישגים לימודיים מרשימים. כל אחד מהתלמידים, שלומדים בכיתות י'-י"ב, קיבל מלגה על סך 600 שקלים.

בטקס השתתפו בני משפחתו של שכטר, ראש העיר, חיים ביבס, סגן ראש העיר, מויש לוי, חבר המועצה אילן בן סעדון, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך מנהלות מחלקות החינוך, יו"ר וועדת מלגות עמותת "מודיעין עירנו", חנוך מרקוביץ, מנהלי בתי הספר, הורים וכמובן התלמידים המצטיינים ובני משפחותיהם.

בתחילת הערב הוקרן סרטון קצר, שהציג את חייו ופועלו של שכטר באמצעות תמונות מימי העיר הראשונים.

בהמשך בירך ראש העיר חיים ביבס, את המשתתפים וחיזק את חשיבות קיום הערב, שמאפשר לזכור ולהנציח את המייסדים, ובראשם שכטר, שתרם רבות להקמת העיר וקידומה: "אחד המפעלים שמשה שכטר, ראש העיר הראשון של העיר היה ערב הוקרה לבנות ולבני נוער, המצטיינים בהתנדבות ובלימודים.", אמר ביבס, " מרגש לגלות בכל פעם את העשייה הרבה של בנות ובני הנוער שלנו וזה באמת כיף גדול לתת להם תמורה צנועה על הנתינה הענקית שלהם."

בערב הדגישו המברכים את החשיבות שהעמותה רואה בפעילות התנדבותית, בתרומה לקהילה ובהישגים לימודיים. בהמשך קיבל כל אחד מהתלמידים מלגה, בצירוף תעודת הוקרה ועציץ.

טקס הענקת המלגותטקס הענקת המלגות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד