משלחת צוותי חינוך מגאורגיה

06/07/2022 ז' תמוז תשפ"ב

משלחת של אנשי חינוך בכירים מגיאורגיה הגיעה לארץ לביקור דרך ארגון 'רוטרי', במסגרתו בחרו להתמקד בעיר מודיעין מכבים רעות. זאת במטרה ללמוד ולהכיר את העיר, תוך מתן דגש על מערכת החינוך העירונית.

למשלחת נערכה היכרות נרחבת עם מערכת החינוך על מגוון המענים והאתגרים איתה היא מתמודדת, אשר הוצגה על ידי סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי, שהסביר על הערכים המובילים של מערכת החינוך העירונית.

הלמידה על העיר לוותה בביקורים במוסדות החינוך השונים בעיר. בין היתר ביקרה המשלחת בבית ספר "גוונים" לחינוך מיוחד בו הושם דגש על הלמידה הייחודית שנעשית שם ומאפשרת מתן מענה והתאמה לצרכי תלמידים בעלי מגוון צרכים.

המשלחת אף הגיעה להתרשמות ברשת הספריות העירונית, שם למדו האורחים על הייחודיות של העיר בחיבור הספריות לבתי הספר, כמו גם הפרויקטים הנעשים בתחום והיוצרים מערך חינוכי המשלב את הספריות בלמידה.

עוד ביקרה המשלחת במרכז פסג"ה החדשני שבעיר, שם למדו על הכשרת צוותי החינוך בעיר והשימוש באמצעים הטכנולוגיים ללמידה מרחוק בתקופה בה למידה מרחוק ויצירתיות הינם צורך השעה. לבסוף ביקרה המשלחת גם במרכז הרב תחומי, שם הושם דגש על משמעותה של עיר לומדת.

בניית התוכנית נעשתה על ידי מירי חוגרי, סגנית ראש מינהל החינוך, ליזה סמנדוייב רכזת תכניות מצוינות ופליקס גליק נשיא ארגון רוטרי בעיר. התכנית נבנתה כך שניתן היה לאפשר למשלחת לחוות, בזמן קצר יחסית, מערכת חינוכית הנוגעת במגוון תכנים ותוכניות חינוכיות וערכיות, בזמן רגיל ובחירום כפי שחווה העולם בשנתיים האחרונות. נושא שזכה להתעניינות רבה.

המשלחת הביעה הערכתה ותודתה על הביקור ועל הלמידה הרבה שחוו תוך הבעת תקווה להמשך שיתופי פעולה וביקורים הדדיים.

ביקור משלחת החינוך מגאורגיהביקור משלחת החינוך מגאורגיה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד