יחד מורים

24/07/2012 ה' אב תשע"ב

מזה מספר חודשים פועל צוות משימה מיוחד, צוות 'הטובים בחינוך', מטעם הנהלת משרד החינוך במטרה לחזק את מערכת החינוך וציבור המורים, למצב את מרכזיותו של מקצוע ההוראה ולהדגיש את חשיבותו לחברה הישראלית. הצוות משלב אנשי חינוך, חברה ותעשייה ומקיים ממשקים צמודים עם גורמים משפיעים רבים בחברה הישראלית ובמערכת החינוך בפרט. הצוות פועל להובלת תהליכים אסטרטגים לאומים בראייה ארוכת טווח, אך גם אחראי להשקת מספר מיזמים מיידים - ואחד הייחודים והחשובים שבהם הוא מיזם 'יחד מורים'.

המיזם 'יחד מורים' מאפשר לאנשים איכותיים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי המעוניינים להשתלב ולהשפיע בעשייה החינוכית באופן התנדבותי, לתרום מכישוריהם באופן מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם ובכפיפות לצוות הפדגוגי של בית הספר.במסגרת המיזם אנו מציעים לך מנהל בית הספר, לשלב כח אדם איכותי, המחוייב לארבע שעות שבועיות (לפחות) למשך שנת הלימודים הקרובה. כל המתנדבים עברו הכשרה יחודית 'כתומכי הוראה' (הכוללת 40 שעות הנחיה ועוד 20 שעות התנסות מבוקרת) בתוכנית שפותחה על ידי המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים, מכללה להוראה שנבחרה על-ידי משרד החינוך למיזם זה.

המתנדב יעבוד בכפיפות לאחד מחברי סגל ביה"ס ויסייע במגוון משימות בהתאם לצרכי בית הספר ולחזונו הפדגוגי, ולפי יכולותיו והעדפותיו של המתנדב. רשימה חלקית של אפשרוית הסיוע כוללת: הוראה בקבוצות, עזרה פרטנית, חיזוק קבוצות איכות, ליווי וסיוע בעבודות חקר, עזרה במרכזי למידה, תרגול בשפות והובלת פרוייקטים מיוחדים בביה"ס.

המיזם מהווה ניסיון ייחודי מסוגו למסד ולתעל יוזמות התנדבות של פרטים איכותיים באופן מבוקר, מנוהל ובכפיפות לצרכים של בית הספר הנתרם. התוכנית פותחה בשיתוף מנהלים, מורים ואנשי חינוך וקיבלה את ברכת הדרך של ארגוני המורים. מטה המשרד ומחוזותיו מחוייבים להטמעה מוצלחת ולכל סיוע נדרש. אנו מאמינים שמתנדבים איכותיים אלו יכולים לסייע בהקלת עומס ההוראה, לסמל בהתנדבותם את תחושת השותפות בעשייה לה אנו מצפים מהחברה בישראל, ולשמש 'שגרירים תומכים' בשיח הציבורי על מעמד המורה מתוך החשיפה הבלתי אמצעית למורכבות שליחות ההוראה.

למיזם שותפים חברות עסקיות או רשויות מקומיות המעוניינות בשילוב קהילתי מהסוג המוצע ע"י המיזם. עיריית מודיעין ומחוז ירושלים בחרו להפעיל את המיזם בתחומם ואנו מגייסים בימים אלו מתנדבים ראויים ומעוניינים.

אנו פונים אליך בידיעה כי תהליך השילוב והמימוש אשר יעשה על ידך, בהתאם לצרכי בית הספר וחזונו ובהתאם לכישוריו ולאישיותו של המתנדב - הינם בעלי משמעות מרכזית להצלחת היזמה. למותר לציין עד כמה חשובה עבודת הצוות ותחושת השותפות של המתנדב בצוות הפדגוגי, אשר תאפשר למידה והפרייה הדדית, כמו גם הכרות של אנשים מתחומי עשייה שונים ומובילים עם מורכבות משימת ההוראה.

לרשות בית הספר הקולט יעמוד לאורך כל התהליך נציג מטעם צוות 'הטובים בחינוך' אשר ילווה את התהליך ויסייע לפי הצורך.

אנו מוקירים ומכבדים מאד את הענותך להשתתף בתכנית ולסייע בכך לקידום מערכת החינוך.

מהו מיזם 'יחד מורים'?


מיזם 'יחד מורים' הינו יחודי ופורץ דרך כמאפשר לכוחות איכותיים - מתנדבים מהמגזר הפרטי והציבורי - להשתלב בעשייה החינוכית בבתי הספר, בכפיפות למורים ולצוות הפדגוגי באופן שהוא מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם.

במסגרת המיזם יוכשרו מתנדבים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי להוות 'תומכי הוראה' בבתי ספר ולסייע בהתאם לצרכי מערכת החינוך וצוותי ההוראה בבתי הספר בהםבחרו להתנדב. המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות של שעתיים שבועיות לפחות למשך שנת הלימודים הקרובה. מרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר ולכן במקרה של שכירים ייערך תיאום ציפיות עם המעסיקים ולהסכמתם.

למה זה חשוב?


מערכת החינוך זקוקה לכל אדם איכותי, בעל כישורי מנהיגות, שמוכן לתרום ולהתחייב בשדה הכי משמעותי לחוסנה של החברה הישראלית. לצערנו טרם השכלנו כחברה לייצר את המרכזיות הראויה למקצוע ההוראה וכפועל יוצא אנו חווים קושי הולך וגובר במשיכת כוחות איכותיים המוכנים להתמסרות מלאה לקריירת ההוראה. שומה עלינו לפעול במרץ לתיקון, אך זהו תהליך ארוך ומורכב.

הרעיון המרכזי במודל 'תומך ההוראה' הוא יצירת תשתית ארגונית שתאפשר לכוחות איכותיים ומובילים מהמגזר הפרטי להשתלב בעשייה החינוכית ולתרום מניסיונם וממנהיגותם האישית גם אם באופן חלקי. חשוב שההשתלבות תהייה מנוהלת, מותאמת לצרכי בית הספר ומגובה בהכשרה איכותית. מיזם 'יחד מורים' מבטיח את קיומם של תנאים אלו. המיזם יאפשר העצמת כוח ההוראה הקיים, יצירת גשר לשיתופי פעולה של מערכת החינוך, האקדמיה והתעשייה והתנעת תהליך שיסייע במיצוב מרכזיות מעמד המורה בחברה הישראלית. באופן עקיף יתאפשר לציבור המתנדבים (שאינם מורים) להכיר באופן אינטימי יותר את המורכבות שבשליחות ההוראה ולסייע מעט בהפחתת המתח הקיים לעיתים בין ציבור ההורים למורים.

במה זה שונה מתוכניות התנדבות חינוכיות אחרות?


מדובר בניסיון ראשון מסוגו ליצור מנגנון מוסדר ומובנה, בשיתוף כל הגורמים המשפיעים על האקלים החינוכי (משרד החינוך, ארגוני מורים, מנהלים, מתנדבים חיצוניים) באופן המאפשר שותפות אמת עם הצוות הפדגוגי של בית הספר. התרומה מתרחשת בעיקר בשעות הפעילות של בית הספר ותחת הנהגתו של הצוות הפדגוגי, וזאת בשונה מתכניות העשרה לאחר תום הלימודים או במסגרת חוגים. ההתנדבות הקבועה והמחוייבת נועדה לבנות אמון הדדי בין התלמידים, הצוות החינוכי והמתנדבים.

תומכי ההוראה הם מתנדבים או עובדים של המערכת?


המיזם הוא התנדבותי במהותו, וכל תומכי ההוראה התנדבו למשימה זו. יחד עם זאת, המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות משמעותי וקבוע בכדי לאפשר שילוב איכותי. מכיוון שמרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר, נדרש מכל מתנדב שכיר לערוך תיאום ציפיות עם מעסיקו ולקבל הסכמתו. אנו עומדים בקשר מול מעסיקים מובילים לקבלת תמיכה ועידוד להתנדבות מסוג זה- ולשמחתנו חברות ומעסיקים רבים מוכנים לאפשר גמישות זו ואף לראות בשעות ההיעדרות כחלק מתרומתן לקהילה.

האם הכוונה היא להשתמש במתנדבים כתחליף למורים ?


לא! מקצוע ההוראה הפורמאלית דורש הכשרה והסמכה שאינה ניתנת במסגרת המיזם. מטרת המיזם היא לחזק את מערכת החינוך ולא להחליפה. כל מתנדב יצוות לאחד מאנשי הסגל החינוכי בבית הספר ויונחה לעבוד בכפיפות לו ובהנחייתו.

במה יכול לעסוק 'תומך הוראה'?


הלכה למעשה - בכל עיסוק או משימה חינוכית המשרתת את בית הספר על פי הגדרות הצוות הפדגוגי ובלבד שהיא לוקחת בחשבון את מגבלות הזמינות, ההכשרה ומתואמת עם המתנדב. דוגמאות אפשריות לשילוב:

  • עזרה פרטנית: עזרה לתלמידים בזמן תרגול אישי בכיתה או בזמן עבודה בקבוצות.

  • הוראה בקבוצות: עבודה עם קבוצה קטנה של תלמידים במקביל לשיעור הסדיר.

  • ליווי וסיוע בעבודות חקר.

  • מרכזי למידה: עזרה בשיעורי בית, שיעורי תגבור וחזרה.

  • תרגול בשפות: מתנדבים דוברי אנגלית בעיקר, יעבדו עם קבוצת ילדים להקניית מיומנות שיחה.

  • פרויקטים מיוחדים: ייזום וניהול פרויקטים בתחומי העניין של המתנדב: מחשוב, שמירה על הסביבה
        וכיו"ב.

  • עזרה וסיוע למורים בתוספת הפעילות הנגזרת מהצורך בתמיכה בתלמידים מאובחנים.

  • חיזוק סגל ההוראה: העשרה ועזרה לצוות המורים בתחומי הדעת של המתנדב.

אילו בתי ספר רשאים לקלוט תומכי הוראה? מגבלות?


אין אף מגבלה וכל בית ספר רשאי לקלוט 'תומך הוראה' ובלבד שקיים מתנדב אשר הגדיר את בית הספר כיעד מועדף להתנדבות על ידו. מתוך רגישות להיקף המשמעותי אליו מתחייב מתנדב (שעתיים שבועיות לפחות), אנו נותנים עדיפות משמעותית להעדפת המתנדב. כל מתנדב יגדיר יחד עם מינהלת התכנית את העדפותיו לגבי מיקום ההתנדבות, אופייה ויעדיה. מינהלת התכנית אחראית לאתר ולהתאים את בית הספר על פי העדפות אלו תוך בדיקה שבית הספר המוצע מעוניין וערוך לקליטת המתנדב.

כמה מתנדבים הוכשרו עד היום? מה הניסיון המצטבר?


התוכנית הינה תוכנית ניסיונית ומורצת מזה כשנה. עד עתה הוכשרו כ - 100 מתנדבים . ארגונים עסקיים בולטים שהצטרפו ליוזמה בצורה מאורגנת כוללים את אינטל ישראל, מוטורולה, אל-על ואחרים. המתנדבים משובצים ע"פ העדפותיהם ברחבי הארץ . נכון להיום, תומכי הוראה פועלים בבתי ספר בתל אביב, חיפה, ירושלים, מודיעין,קריית גת, פתח תקווה ועוד. תגובות בתי הספר והמתנדבים למשמעות הסיוע ותחושת הסיפוק מהתרומה הייחודית מאד מעודדים ואנו נערכים להרחבת התוכנית .

מי הם השותפים ומה אחריותם?


משרד החינוך – היוזם והמממן של המיזם.
המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים - נבחרה על-ידי משרד החינוך להיות הגורם המכשיר לתפקיד 'תומך הוראה' בשנת ההתנעה הראשונה של המיזם. ההכשרה של המכללה כוללת ליווי פדגוגי של המתנדבים במהלך כל שנת ההתנסות הראשונה.
עיריית מודיעין- אחריות לשיווק, גיוס מתנדבים, סיוע בהשמה ובליווי.

איך זה יעבוד?


הארגון המנהל את המיזם מטעם משרד החינוך (במקרה זה עיריית מודיעין), מגייס מתנדבים מתאימים העומדים בתנאי הסף (תעודת יושר, הוכחת מצוינות אישית, תואר אקדמי ונסיון הדרכתי) באופן פרטני או דרך ארגונים מובילים. המתנדבים מחויבים להכשרה במוסד אקדמי נבחר (סמינר הקיבוצים). הארגון המנהל את המיזם אוסף את העדפות המתנדבים במהלך הכשרתם (בתי ספר, תחום ידע, שעות התנדבות אפשריות) ועובד מול בתי הספר להבטחת 'שידוך' איכותי. הגוף המנהל אחראי על ליווי מקצועי של המתנדב וצוות ההוראה בהבניית העבודה המשותפת לאורך השנה. כמו כן מובטח ליווי פדגוגי על ידי הגוף המכשיר, בכל הקשור להוראה ולתכני הלימוד במהלך השנה.

כיצד יוכשרו המתנדבים?


תוכנית ההכשרה כוללת תכנים מגוונים מתוכנית למודי החינוך: אסטרטגיות הוראה, דידקטיקה, הערכת הישגים, פסיכולוגיה וסוציולוגיה של נוער וילדים. ההכשרה היא בהיקף כולל של 40 שעות (כולל שעות התנסות בכיתות נבחרות) וכ- 20 שעות במפגשים מלווים במהלך השנה. התוכנית מועברת בשנת הפיילוט על ידי סמינר הקיבוצים ופותחה על ידו.

מי הם המתנדבים 'הטיפוסיים' להם מיועדת התוכנית?


התוכנית מנסה למשוך אותם כוחות איכותיים שהם 'מורים בנשמה', אם כי אינם מורים במקצועם, המאמינים ביכולתם לתרום לשדה החינוכי, בעלי מוכנות לתרומה 'ארוכת קשר' ,בעלי כישורים הדרכתיים ומנהיגותיים מוכחים, המכירים בתפקידו המוביל של המורה ומעוניינים לסייע בידו. אוכלוסיות היעד המרכזיות אליהם פונה המיזם הוא לאוכלוסיות איכות מתאימות: עובדים מובילים בחברות עיסקיות וציבוריות, מתנדבים בעלי מקצוע חופשי, גמלאים 'צעירים' וסטודנטים לתארים מתקדמים (תואר שני ודוקטורנטים).

מה הן חובות המתנדב כלפי בית הספר?


  • לימוד וביצוע התפקיד כפי שהוגדרו למתנדב על ידי הצוות הפדגוגי תוך מתן דוגמא אישית לתלמידים.

  • התחייבות להתנדבות במהלך כל שנת הלימודים בהיקף ובשעות שהוסכמו.

  • קשר רציף עם המורה המלווה ורכז ההתנדבות.

  • שמירת סודיות בנוגע לכל מידע הנודע לו במהלך עבודתו בבית הספר, למעט מקרים המחייבים דיווח
        על פי החוק.

מה הן חובות בית הספר כלפי המתנדב במיזם?


  • הגדרת צרכי בית הספר – לאפשר התאמה מיטבית עם המתנדב.

  • איתור איש צוות אליו יוקצה המתנדב לתמיכה. איש הצוות יחנוך וינהל את משימות המתנדב.

  • תכנון משותף של תכנית העבודה מול המתנדב.

  • ציוד המתנדב בחומר הלימודי הנדרש (ספרות עזר, ציוד הוראה וכד').

  • אוזן קשבת למתנדב וסיוע בפתרון בעיות העולות במהלך ההתנדבות.

  • עמידה בקשר רציף עם רכז התוכנית – לעדכון שוטף, העלאת בקשות ומחשבות וכו'

האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות הצוות הפדגוגי?


האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות שוטפות של הצוות הפדגוגי (ישיבות צוות,ימי הורים, טיולים)?

אנו מעודדים את המתנדבים לקחת חלק פעיל במשימות הצוות הפדגוגי ובכך להיות שותף אמת להווית בית הספר. בכדי לאפשר זאת נמליץ לבתי הספר הקולטים להציב רף ציפיות זה למתנדב, לעדכן על אירועים, טקסים, ישיבות צוות ופעילויות העשרה, ולייצר את תשתית השילוב. יחד עם זאת היקף השילוב ו'עומקו' יקבע באופן פרטני בשיחת תיאום הציפיות בתחילת ההשמה כנגזרת של רצונותיו ויכולותיו של המתנדב ושל מדיניות בית הספר הקולט.

אז מה הצעד הבא?


כיצד נרשמים לרשימת המועמדים לקליטת מתנדבי 'יחד מורים'?

אחד המרכיבים החשובים בהצלחת התכנית היא המוכנות של המוסד החינוכי לקלוט ולחנוך את המתנדב, נשמח לפנייה יזומה המעידה על עניין בכדי להתחיל את תהליך ההתאמה ובירור הצרכים .

להרשמה פרטים והצטרפות

איש קשרטלפוןדוא"ל
איש קשרעפרה מקוברטלפון054-4650664דוא"לשלח הודעה לmakover@isdn.net.il
איש קשרדליה שלומוףטלפון052-7281304דוא"לפניה מקוונת לדליה שלומוף

ארבעה מנהלים חדשים

16/07/2024 י' תמוז תשפ"ד

בשנת הלימודים הקרובה יחלו את תפקידם מנהל חדש ומנהלות חדשות בבתי הספר היסודיים -  אריאל, היובל, אבני חן ויחד, לאחר שנבחרו במכרז משרד החינוך

להמשיך לקרוא

מורי אורט עירוני ד' מצטייני הרשת

11/07/2024 ה' תמוז תשפ"ד

שלושה מורים מבית הספר אורט עירוני ד' קיבלו בימים אלה הצטיינות והוקרה על פועלם החינוכי-ערכי , בהובלת פרויקטים ייחודיים אותם הם מובילים עם תלמידי ביה''ס

להמשיך לקרוא

פרויקט סיום מיוחד בעירוני א'

01/07/2024 כ"ה סיון תשפ"ד

כיתת הקומפוזיציה של תיכון עירוני א', סיימה את שנת הלימודים בפרויקט ייחודי  שנקרא ''עצם'' אשר מבוסס על כוריאוגרפיה מקורית של רקדנית ממגמת המחול גליה ארגז

להמשיך לקרוא

סמל לארץ הצבר

01/07/2024 כ"ה סיון תשפ"ד

בית הספר היסודי הצומח ''ארץ הצבר'' בשכונת מורשת השיק השבוע סמל לבית ספר. סמל אשר יתכתב עם התפיסה החינוכית והערכים המובילים בהם: הנעה פנימית, צמיחה, ביטחון ורעות

להמשיך לקרוא

פרויקט מרגש משותף

26/06/2024 כ' סיון תשפ"ד

בית הספר לחינוך מיוחד ''צלילים'' ובית הספר אבני חן, ערכו יחד עם ההורים אירוע מסכם לפעילות המשותפת של בתי הספר שהתקיימה לאורך שנת הלימודים

להמשיך לקרוא

מתנדבים למען החיילים והחיילות

20/06/2024 י"ד סיון תשפ"ד

פרויקטים התנדבותיים רבים נולדים מאז תחילת המלחמה, במיוחד בבתי ספר. תלמידי כיתה ז2 מבית הספר מו''ר, יזמו פרויקט מרגש למען החיילים והחיילות וחיממו להם את הלב

להמשיך לקרוא

כובשים את החלל

20/06/2024 י"ד סיון תשפ"ד

נבחרת בית הספר היסודי ''היובל'', זכתה במקום הראשון במחוז ירושלים ובמקום השלישי והמכובד באולימפיאדת החלל הארצית ע''ש רמון, כשהציגה דגם של מבנה מגורים תת קרקעי על הירח

להמשיך לקרוא

מתנדבים למען ילדי העוטף

10/06/2024 ד' סיון תשפ"ד

תלמידי שכבה ו' בביה''ס ''אלונים'' הכינו קינוחים שונים של מאפים מתוקים ובצירוף ברכות העניקו אותם במחווה מרגשת לשכבה הבוגרת של תלמידי כיתת ו' במועצה אזורית אשכול

להמשיך לקרוא

ביקור בבית נשיא המדינה

10/06/2024 ד' סיון תשפ"ד

כיתות ט'-2 וט'-9 מבית הספר מו''ר יצאו לביקור בבית הנשיא בירושלים בהמשך לפעילות התנדבותית שביצעו במסגרת שיעורי של"ח וידיעת הארץ שכללו התנדבות למען משפחות החיילים הנופלים בעיר במלחמה

להמשיך לקרוא

תערוכת אמנות של תלמידי בית ספר דורות

04/06/2024 כ"ז אייר תשפ"ד

במבואת המרכז הרב תחומי נפתחה תערוכת אמנות ייחודית של תלמידי בית הספר היסודי ''דורות'' מכיתות ג'-ד' שהיכנו מיצב העוסק במציאות העכשווית הקשה של החטופים והחטופות בעזה

להמשיך לקרוא

נבחר סמל לבית ספר ארץ מולדת

04/06/2024 כ"ז אייר תשפ"ד

קהילת בית הספר היסודי ''ארץ מולדת'', שבשכונת מורשת, בחרה בשבוע שעבר בסמל הרשמי שייצג את בית הספר, מבין עשרות סמלים שעיצבו התלמידים בתהליך ארוך של חשיבה, תכנון ויצירה

להמשיך לקרוא

אליפות כדורסל לבתי הספר היסודיים

21/05/2024 י"ג אייר תשפ"ד

ביום שישי האחרון 17.5.24, נערך טורניר הסיום בכדורסל לבתי הספר היסודיים. בטורניר השתתפו תלמידי השכבות הבוגרות מכיתות ה'-ו', כאשר בקטגוריית הבנים לקחו חלק 17 נבחרות ובבנות 12 נבחרות

להמשיך לקרוא

החלה ההרשמה לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול

16/05/2024 ח' אייר תשפ"ד

בעמותה העירונית 'סחלבים' החלו להיערך לקראת החופש הגדול, במהלכו תתקיים בעיר התכנית 'גני ובתי הספר של החופש הגדול' וקייטנות ההמשך, אשר יספקו יחד מענה חווייתי לילדי העיר בחופשת הקיץ מ-1.7.24 ועד 8.8.24.

להמשיך לקרוא

נבחרה מנהלת לבתי הספר עירוני ג'

12/05/2024 ד' אייר תשפ"ד

שרית סינואני, המשמשת בימים אלה ממלאת מקום מנהלת עירוני ב', נבחרה לנהל את בית הספר עירוני ג' ע''ש מוטה גור. המנהלת תיכנס לתפקידה החדש בתחילת חודש יולי

להמשיך לקרוא

קיר זיכרון בבית ספר פסיפס

08/05/2024 ל' ניסן תשפ"ד

טקס חנוכה מרגש נערך בבית הספר לחינוך מיוחד ''פסיפס'' ובו נחשף קיר ההנצחה לזכר היהודי סאלי ביין ותלמידיו אשר נספו בשואה. על הקיר תלויים  עשרות פרפרים צבעוניים שיצרו התלמידים

להמשיך לקרוא

תורמים ונהנים

17/04/2024 ט' ניסן תשפ"ד

ילדי בית הספר רמון הרגישו ביום שישי, 12.4.24, כמה כיף להיות בצד המעניק כאשר קיימו זו השנה השנייה, הפנינג גראז' סייל שהתקיים בבית הספר

להמשיך לקרוא

ככה לומדים על פסולת אלקטרונית

17/04/2024 ט' ניסן תשפ"ד

ביום חמישי 11.4.24, נערכה פעילות סביבתית מיוחדת לתלמידי בית הספר ''ארץ מולדת'' בהובלת תאגיד מ.א.י למחזור פסולת אלקטרונית במהלכה עברו התלמידים חוויה אתגרית בין תחנות משחק

להמשיך לקרוא

חותם בוגרים בעירוני ה'

17/04/2024 ט' ניסן תשפ"ד

תלמידי שכבת י''ב בבית הספר עירוני ה' ע''ש יצחק נבון, נפגשו בחצר בית הספר אחזו בהרבה בקבוקי ספריי צבע וציירו על הקיר את המסר האופטימי ''גם זה יעבור''

להמשיך לקרוא

נבחרות רובוטיקה בעיר

13/04/2024 ה' ניסן תשפ"ד

במודיעין מכבים רעות פועלות 20 קבוצות תלמידים בכיתות ה'-ט' במסגרת תוכנית הרובוטיקה FIRST Lego League Challange. הקבוצות בתוכנית מתמודדות לאורך השנה באתגר לבנות ולתכנת רובוט מלגו

להמשיך לקרוא

פעילות לציון יום המודעות לאוטיזם

10/04/2024 ב' ניסן תשפ"ד

ביום שלישי 2.4.24, צוין ברחבי העולם יום המודעות לאוטיזם. בית הספר הצומח ''צלילים'', שמיועד לתלמידים על הרצף האוטיסטי, בחר להקדיש יום זה לפעילות מקומית, אשר מעלה למודעות את הנושא

להמשיך לקרוא


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד