יחד מורים

24/07/2012 ה' אב תשע"ב

מזה מספר חודשים פועל צוות משימה מיוחד, צוות 'הטובים בחינוך', מטעם הנהלת משרד החינוך במטרה לחזק את מערכת החינוך וציבור המורים, למצב את מרכזיותו של מקצוע ההוראה ולהדגיש את חשיבותו לחברה הישראלית. הצוות משלב אנשי חינוך, חברה ותעשייה ומקיים ממשקים צמודים עם גורמים משפיעים רבים בחברה הישראלית ובמערכת החינוך בפרט. הצוות פועל להובלת תהליכים אסטרטגים לאומים בראייה ארוכת טווח, אך גם אחראי להשקת מספר מיזמים מיידים - ואחד הייחודים והחשובים שבהם הוא מיזם 'יחד מורים'.

המיזם 'יחד מורים' מאפשר לאנשים איכותיים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי המעוניינים להשתלב ולהשפיע בעשייה החינוכית באופן התנדבותי, לתרום מכישוריהם באופן מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם ובכפיפות לצוות הפדגוגי של בית הספר.במסגרת המיזם אנו מציעים לך מנהל בית הספר, לשלב כח אדם איכותי, המחוייב לארבע שעות שבועיות (לפחות) למשך שנת הלימודים הקרובה. כל המתנדבים עברו הכשרה יחודית 'כתומכי הוראה' (הכוללת 40 שעות הנחיה ועוד 20 שעות התנסות מבוקרת) בתוכנית שפותחה על ידי המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים, מכללה להוראה שנבחרה על-ידי משרד החינוך למיזם זה.

המתנדב יעבוד בכפיפות לאחד מחברי סגל ביה"ס ויסייע במגוון משימות בהתאם לצרכי בית הספר ולחזונו הפדגוגי, ולפי יכולותיו והעדפותיו של המתנדב. רשימה חלקית של אפשרוית הסיוע כוללת: הוראה בקבוצות, עזרה פרטנית, חיזוק קבוצות איכות, ליווי וסיוע בעבודות חקר, עזרה במרכזי למידה, תרגול בשפות והובלת פרוייקטים מיוחדים בביה"ס.

המיזם מהווה ניסיון ייחודי מסוגו למסד ולתעל יוזמות התנדבות של פרטים איכותיים באופן מבוקר, מנוהל ובכפיפות לצרכים של בית הספר הנתרם. התוכנית פותחה בשיתוף מנהלים, מורים ואנשי חינוך וקיבלה את ברכת הדרך של ארגוני המורים. מטה המשרד ומחוזותיו מחוייבים להטמעה מוצלחת ולכל סיוע נדרש. אנו מאמינים שמתנדבים איכותיים אלו יכולים לסייע בהקלת עומס ההוראה, לסמל בהתנדבותם את תחושת השותפות בעשייה לה אנו מצפים מהחברה בישראל, ולשמש 'שגרירים תומכים' בשיח הציבורי על מעמד המורה מתוך החשיפה הבלתי אמצעית למורכבות שליחות ההוראה.

למיזם שותפים חברות עסקיות או רשויות מקומיות המעוניינות בשילוב קהילתי מהסוג המוצע ע"י המיזם. עיריית מודיעין ומחוז ירושלים בחרו להפעיל את המיזם בתחומם ואנו מגייסים בימים אלו מתנדבים ראויים ומעוניינים.

אנו פונים אליך בידיעה כי תהליך השילוב והמימוש אשר יעשה על ידך, בהתאם לצרכי בית הספר וחזונו ובהתאם לכישוריו ולאישיותו של המתנדב - הינם בעלי משמעות מרכזית להצלחת היזמה. למותר לציין עד כמה חשובה עבודת הצוות ותחושת השותפות של המתנדב בצוות הפדגוגי, אשר תאפשר למידה והפרייה הדדית, כמו גם הכרות של אנשים מתחומי עשייה שונים ומובילים עם מורכבות משימת ההוראה.

לרשות בית הספר הקולט יעמוד לאורך כל התהליך נציג מטעם צוות 'הטובים בחינוך' אשר ילווה את התהליך ויסייע לפי הצורך.

אנו מוקירים ומכבדים מאד את הענותך להשתתף בתכנית ולסייע בכך לקידום מערכת החינוך.

מהו מיזם 'יחד מורים'?


מיזם 'יחד מורים' הינו יחודי ופורץ דרך כמאפשר לכוחות איכותיים - מתנדבים מהמגזר הפרטי והציבורי - להשתלב בעשייה החינוכית בבתי הספר, בכפיפות למורים ולצוות הפדגוגי באופן שהוא מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם.

במסגרת המיזם יוכשרו מתנדבים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי להוות 'תומכי הוראה' בבתי ספר ולסייע בהתאם לצרכי מערכת החינוך וצוותי ההוראה בבתי הספר בהםבחרו להתנדב. המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות של שעתיים שבועיות לפחות למשך שנת הלימודים הקרובה. מרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר ולכן במקרה של שכירים ייערך תיאום ציפיות עם המעסיקים ולהסכמתם.

למה זה חשוב?


מערכת החינוך זקוקה לכל אדם איכותי, בעל כישורי מנהיגות, שמוכן לתרום ולהתחייב בשדה הכי משמעותי לחוסנה של החברה הישראלית. לצערנו טרם השכלנו כחברה לייצר את המרכזיות הראויה למקצוע ההוראה וכפועל יוצא אנו חווים קושי הולך וגובר במשיכת כוחות איכותיים המוכנים להתמסרות מלאה לקריירת ההוראה. שומה עלינו לפעול במרץ לתיקון, אך זהו תהליך ארוך ומורכב.

הרעיון המרכזי במודל 'תומך ההוראה' הוא יצירת תשתית ארגונית שתאפשר לכוחות איכותיים ומובילים מהמגזר הפרטי להשתלב בעשייה החינוכית ולתרום מניסיונם וממנהיגותם האישית גם אם באופן חלקי. חשוב שההשתלבות תהייה מנוהלת, מותאמת לצרכי בית הספר ומגובה בהכשרה איכותית. מיזם 'יחד מורים' מבטיח את קיומם של תנאים אלו. המיזם יאפשר העצמת כוח ההוראה הקיים, יצירת גשר לשיתופי פעולה של מערכת החינוך, האקדמיה והתעשייה והתנעת תהליך שיסייע במיצוב מרכזיות מעמד המורה בחברה הישראלית. באופן עקיף יתאפשר לציבור המתנדבים (שאינם מורים) להכיר באופן אינטימי יותר את המורכבות שבשליחות ההוראה ולסייע מעט בהפחתת המתח הקיים לעיתים בין ציבור ההורים למורים.

במה זה שונה מתוכניות התנדבות חינוכיות אחרות?


מדובר בניסיון ראשון מסוגו ליצור מנגנון מוסדר ומובנה, בשיתוף כל הגורמים המשפיעים על האקלים החינוכי (משרד החינוך, ארגוני מורים, מנהלים, מתנדבים חיצוניים) באופן המאפשר שותפות אמת עם הצוות הפדגוגי של בית הספר. התרומה מתרחשת בעיקר בשעות הפעילות של בית הספר ותחת הנהגתו של הצוות הפדגוגי, וזאת בשונה מתכניות העשרה לאחר תום הלימודים או במסגרת חוגים. ההתנדבות הקבועה והמחוייבת נועדה לבנות אמון הדדי בין התלמידים, הצוות החינוכי והמתנדבים.

תומכי ההוראה הם מתנדבים או עובדים של המערכת?


המיזם הוא התנדבותי במהותו, וכל תומכי ההוראה התנדבו למשימה זו. יחד עם זאת, המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות משמעותי וקבוע בכדי לאפשר שילוב איכותי. מכיוון שמרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר, נדרש מכל מתנדב שכיר לערוך תיאום ציפיות עם מעסיקו ולקבל הסכמתו. אנו עומדים בקשר מול מעסיקים מובילים לקבלת תמיכה ועידוד להתנדבות מסוג זה- ולשמחתנו חברות ומעסיקים רבים מוכנים לאפשר גמישות זו ואף לראות בשעות ההיעדרות כחלק מתרומתן לקהילה.

האם הכוונה היא להשתמש במתנדבים כתחליף למורים ?


לא! מקצוע ההוראה הפורמאלית דורש הכשרה והסמכה שאינה ניתנת במסגרת המיזם. מטרת המיזם היא לחזק את מערכת החינוך ולא להחליפה. כל מתנדב יצוות לאחד מאנשי הסגל החינוכי בבית הספר ויונחה לעבוד בכפיפות לו ובהנחייתו.

במה יכול לעסוק 'תומך הוראה'?


הלכה למעשה - בכל עיסוק או משימה חינוכית המשרתת את בית הספר על פי הגדרות הצוות הפדגוגי ובלבד שהיא לוקחת בחשבון את מגבלות הזמינות, ההכשרה ומתואמת עם המתנדב. דוגמאות אפשריות לשילוב:

  • עזרה פרטנית: עזרה לתלמידים בזמן תרגול אישי בכיתה או בזמן עבודה בקבוצות.

  • הוראה בקבוצות: עבודה עם קבוצה קטנה של תלמידים במקביל לשיעור הסדיר.

  • ליווי וסיוע בעבודות חקר.

  • מרכזי למידה: עזרה בשיעורי בית, שיעורי תגבור וחזרה.

  • תרגול בשפות: מתנדבים דוברי אנגלית בעיקר, יעבדו עם קבוצת ילדים להקניית מיומנות שיחה.

  • פרויקטים מיוחדים: ייזום וניהול פרויקטים בתחומי העניין של המתנדב: מחשוב, שמירה על הסביבה
        וכיו"ב.

  • עזרה וסיוע למורים בתוספת הפעילות הנגזרת מהצורך בתמיכה בתלמידים מאובחנים.

  • חיזוק סגל ההוראה: העשרה ועזרה לצוות המורים בתחומי הדעת של המתנדב.

אילו בתי ספר רשאים לקלוט תומכי הוראה? מגבלות?


אין אף מגבלה וכל בית ספר רשאי לקלוט 'תומך הוראה' ובלבד שקיים מתנדב אשר הגדיר את בית הספר כיעד מועדף להתנדבות על ידו. מתוך רגישות להיקף המשמעותי אליו מתחייב מתנדב (שעתיים שבועיות לפחות), אנו נותנים עדיפות משמעותית להעדפת המתנדב. כל מתנדב יגדיר יחד עם מינהלת התכנית את העדפותיו לגבי מיקום ההתנדבות, אופייה ויעדיה. מינהלת התכנית אחראית לאתר ולהתאים את בית הספר על פי העדפות אלו תוך בדיקה שבית הספר המוצע מעוניין וערוך לקליטת המתנדב.

כמה מתנדבים הוכשרו עד היום? מה הניסיון המצטבר?


התוכנית הינה תוכנית ניסיונית ומורצת מזה כשנה. עד עתה הוכשרו כ - 100 מתנדבים . ארגונים עסקיים בולטים שהצטרפו ליוזמה בצורה מאורגנת כוללים את אינטל ישראל, מוטורולה, אל-על ואחרים. המתנדבים משובצים ע"פ העדפותיהם ברחבי הארץ . נכון להיום, תומכי הוראה פועלים בבתי ספר בתל אביב, חיפה, ירושלים, מודיעין,קריית גת, פתח תקווה ועוד. תגובות בתי הספר והמתנדבים למשמעות הסיוע ותחושת הסיפוק מהתרומה הייחודית מאד מעודדים ואנו נערכים להרחבת התוכנית .

מי הם השותפים ומה אחריותם?


משרד החינוך – היוזם והמממן של המיזם.
המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים - נבחרה על-ידי משרד החינוך להיות הגורם המכשיר לתפקיד 'תומך הוראה' בשנת ההתנעה הראשונה של המיזם. ההכשרה של המכללה כוללת ליווי פדגוגי של המתנדבים במהלך כל שנת ההתנסות הראשונה.
עיריית מודיעין- אחריות לשיווק, גיוס מתנדבים, סיוע בהשמה ובליווי.

איך זה יעבוד?


הארגון המנהל את המיזם מטעם משרד החינוך (במקרה זה עיריית מודיעין), מגייס מתנדבים מתאימים העומדים בתנאי הסף (תעודת יושר, הוכחת מצוינות אישית, תואר אקדמי ונסיון הדרכתי) באופן פרטני או דרך ארגונים מובילים. המתנדבים מחויבים להכשרה במוסד אקדמי נבחר (סמינר הקיבוצים). הארגון המנהל את המיזם אוסף את העדפות המתנדבים במהלך הכשרתם (בתי ספר, תחום ידע, שעות התנדבות אפשריות) ועובד מול בתי הספר להבטחת 'שידוך' איכותי. הגוף המנהל אחראי על ליווי מקצועי של המתנדב וצוות ההוראה בהבניית העבודה המשותפת לאורך השנה. כמו כן מובטח ליווי פדגוגי על ידי הגוף המכשיר, בכל הקשור להוראה ולתכני הלימוד במהלך השנה.

כיצד יוכשרו המתנדבים?


תוכנית ההכשרה כוללת תכנים מגוונים מתוכנית למודי החינוך: אסטרטגיות הוראה, דידקטיקה, הערכת הישגים, פסיכולוגיה וסוציולוגיה של נוער וילדים. ההכשרה היא בהיקף כולל של 40 שעות (כולל שעות התנסות בכיתות נבחרות) וכ- 20 שעות במפגשים מלווים במהלך השנה. התוכנית מועברת בשנת הפיילוט על ידי סמינר הקיבוצים ופותחה על ידו.

מי הם המתנדבים 'הטיפוסיים' להם מיועדת התוכנית?


התוכנית מנסה למשוך אותם כוחות איכותיים שהם 'מורים בנשמה', אם כי אינם מורים במקצועם, המאמינים ביכולתם לתרום לשדה החינוכי, בעלי מוכנות לתרומה 'ארוכת קשר' ,בעלי כישורים הדרכתיים ומנהיגותיים מוכחים, המכירים בתפקידו המוביל של המורה ומעוניינים לסייע בידו. אוכלוסיות היעד המרכזיות אליהם פונה המיזם הוא לאוכלוסיות איכות מתאימות: עובדים מובילים בחברות עיסקיות וציבוריות, מתנדבים בעלי מקצוע חופשי, גמלאים 'צעירים' וסטודנטים לתארים מתקדמים (תואר שני ודוקטורנטים).

מה הן חובות המתנדב כלפי בית הספר?


  • לימוד וביצוע התפקיד כפי שהוגדרו למתנדב על ידי הצוות הפדגוגי תוך מתן דוגמא אישית לתלמידים.

  • התחייבות להתנדבות במהלך כל שנת הלימודים בהיקף ובשעות שהוסכמו.

  • קשר רציף עם המורה המלווה ורכז ההתנדבות.

  • שמירת סודיות בנוגע לכל מידע הנודע לו במהלך עבודתו בבית הספר, למעט מקרים המחייבים דיווח
        על פי החוק.

מה הן חובות בית הספר כלפי המתנדב במיזם?


  • הגדרת צרכי בית הספר – לאפשר התאמה מיטבית עם המתנדב.

  • איתור איש צוות אליו יוקצה המתנדב לתמיכה. איש הצוות יחנוך וינהל את משימות המתנדב.

  • תכנון משותף של תכנית העבודה מול המתנדב.

  • ציוד המתנדב בחומר הלימודי הנדרש (ספרות עזר, ציוד הוראה וכד').

  • אוזן קשבת למתנדב וסיוע בפתרון בעיות העולות במהלך ההתנדבות.

  • עמידה בקשר רציף עם רכז התוכנית – לעדכון שוטף, העלאת בקשות ומחשבות וכו'

האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות הצוות הפדגוגי?


האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות שוטפות של הצוות הפדגוגי (ישיבות צוות,ימי הורים, טיולים)?

אנו מעודדים את המתנדבים לקחת חלק פעיל במשימות הצוות הפדגוגי ובכך להיות שותף אמת להווית בית הספר. בכדי לאפשר זאת נמליץ לבתי הספר הקולטים להציב רף ציפיות זה למתנדב, לעדכן על אירועים, טקסים, ישיבות צוות ופעילויות העשרה, ולייצר את תשתית השילוב. יחד עם זאת היקף השילוב ו'עומקו' יקבע באופן פרטני בשיחת תיאום הציפיות בתחילת ההשמה כנגזרת של רצונותיו ויכולותיו של המתנדב ושל מדיניות בית הספר הקולט.

אז מה הצעד הבא?


כיצד נרשמים לרשימת המועמדים לקליטת מתנדבי 'יחד מורים'?

אחד המרכיבים החשובים בהצלחת התכנית היא המוכנות של המוסד החינוכי לקלוט ולחנוך את המתנדב, נשמח לפנייה יזומה המעידה על עניין בכדי להתחיל את תהליך ההתאמה ובירור הצרכים .

להרשמה פרטים והצטרפות

איש קשרטלפוןדוא"ל
איש קשרעפרה מקוברטלפון054-4650664דוא"לשלח הודעה לmakover@isdn.net.il
איש קשרדליה שלומוףטלפון052-7281304דוא"לפניה מקוונת לדליה שלומוף

נבחרות רובוטיקה בעיר

11/04/2024 ג' ניסן תשפ"ד

במודיעין מכבים רעות פועלות 20 קבוצות תלמידים בכיתות ה'-ט' במסגרת תוכנית הרובוטיקה FIRST Lego League Challange. הקבוצות בתוכנית מתמודדות לאורך השנה באתגר לבנות ולתכנת רובוט מלגו

להמשיך לקרוא

פעילות לציון יום המודעות לאוטיזם

10/04/2024 ב' ניסן תשפ"ד

ביום שלישי 2.4.24, צוין ברחבי העולם יום המודעות לאוטיזם. בית הספר הצומח ''צלילים'', שמיועד לתלמידים על הרצף האוטיסטי, בחר להקדיש יום זה לפעילות מקומית, אשר מעלה למודעות את הנושא

להמשיך לקרוא

מוזיאון מורשת מארח תלמידים

10/04/2024 ב' ניסן תשפ"ד

זוהי השנה השלישית במסגרתה מבקרים תלמידי העיר בבתי הספר היסודיים, במוזיאון מורשת החשמונאים במסגרת תכנית החינוך העירונית ''מודיעין עירנו'', כחלק מחיזוק השייכות של ילדי העיר למורשת ולמקום

להמשיך לקרוא

חידון מורשת וידיעת הארץ

07/04/2024 כ"ח אדר ב תשפ"ד

חידון מורשת וידיעת הארץ ע"ש גיבור ישראלי תא"ל נתי גולן, התקיים זו הפעם השביעית בהשתתפות 17 תלמידים ותלמידות משמונה בתי ספר בעיר. הזוכה במקום הראשון היא נעם בן שטרית

להמשיך לקרוא

מובילים במדד בגרות טק

31/03/2024 כ"א אדר ב תשפ"ד

משרד החינוך פרסם את מדד "בגרות טק", ומודיעין מכבים רעות ניצבת ברשימת הערים המובילות. המדד כולל שיעור זכאים לבגרות בחמש יחידות מתמטיקה, אנגלית פיזיקה או מדעי המחשב

להמשיך לקרוא

ביקור בשגרירות הולנד

13/03/2024 ג' אדר ב תשפ"ד

תלמידי העיר השתתפו בביקור מיוחד בשגרירות הולנד, כחלק מתוכנית ''מועדון מודל האו''ם'' שנלמדת  במרחב המצוינות העירוני. המפגש, שנערך בנוכחות השגרירה מריאט סכורמן, חשף את התלמידים לעולם הדיפלומטיה

להמשיך לקרוא

צמיחה לקיימות

13/03/2024 ג' אדר ב תשפ"ד

החווה האקולוגית ''חווה ואדם'' אירחה יום שיא בתוכנית ''צמיחה לקיימות'' ובו הציגו תלמידים מתשעה בתי ספר את הפרויקטים שעליהם עבדו לאורך השנה, אשר יכולים להשפיע ולתרום לצמצום משבר האקלים

להמשיך לקרוא

תעודות הערכה לבתי ספר

13/03/2024 ג' אדר ב תשפ"ד

מחוז ירושלים במשרד החינוך העניק תעודות הערכה לשלושה בתי ספר מהעיר על תפקודם בתקופת המלחמה: תיכון מו"ר, עירוני ה' ע"ש יצחק נבון ועירוני ג' ע''ש מוטה גור

להמשיך לקרוא

אורט עירוני ד' מקדם למידה חדשנית

06/03/2024 כ"ו אדר תשפ"ד

תוכנית Future Ready היא תוכנית יוקרתית של רשת אורט ששמה לה למטרה לשנות את סדר היום הפדגוגי בבתי הספר וליצור בהם חווית לימוד חדשנית, רלוונטית, חווייתית ומהפכנית

להמשיך לקרוא

מארחים חיילים

29/02/2024 כ' אדר תשפ"ד

בית הספר לחינוך מיוחד "פסיפס", אירח מכל הלב את גדוד גפן, המורכב מחיילים צוערים של בה"ד 1, אשר הוצאו באמצע ההכשרה ללחימה בעזה, שם נפלו חבריהם בקרבות

להמשיך לקרוא

הנצחה בבית הספר יחד

14/02/2024 ה' אדר תשפ"ד

בחצר בית הספר יחד נחנך גן ספסלים עם שלושה ספסלי ישיבה ועליהם שלטי הנצחה לזכרם של בוגרי בית הספר: סמל אמיר לביא, סרן עדן נימרי וסיילם אילת

להמשיך לקרוא

רק מילה טובה

08/02/2024 כ"ט שבט תשפ"ד

אורט עירוני ד' ציינו את יום המילה הטובה לקהילה בפעילות של מחוות קטנות ומרגשות שמטרתן להפיץ אמירת תודה ומילים טובות בבית הספר ובקהילה אליה יצאו באוטובוס הפרגונים

להמשיך לקרוא

כנס מודל האו''ם

08/02/2024 כ"ט שבט תשפ"ד

שמונה בתי ספר בעיר ייצגו מדינות ודנו בסוגיות עולמיות בכנס מודל האו"ם לבתי הספר העל יסודיים בהובלת בית הספר יחד שעורך את הכנס לזכרו של גדי אייזקס

להמשיך לקרוא

משחקים לזכרם

08/02/2024 כ"ט שבט תשפ"ד

בית הספר היסודי ממ"ד "אבני החושן", ערך אירוע קהילתי מרגש במסגרתו התקיים טורניר כדורסל שהוקדש לזכרם של חללי מלחמת חרבות ברזל שהינם בני משפחותיהם של שלוש משפחות מקהילת בית הספר

להמשיך לקרוא

מבצע הסברה על רכיבה באופניים חשמליים

31/01/2024 כ"א שבט תשפ"ד

מדי שנה, יוצא השיטור העירוני באגף הביטחון בעירייה, למבצע הסברה רחב היקף בכלל בתי הספר העל יסודיים בעיר, בנושא בטיחות ואכיפת עבירות של רכיבה באופניים חשמליים

להמשיך לקרוא

מצמיחים לקיימות

25/01/2024 ט"ו שבט תשפ"ד

שנה שנייה של התוכנית המיוחדת "מצמיחים לקיימות" יוצאת לדרך. תשעה בתי ספר מהעיר יתמקדו בהיבטים חשובים שונים של שמירה על הסביבה

להמשיך לקרוא

נפתח הרישום למוסדות החינוך

11/01/2024 א' שבט תשפ"ד

הרישום למוסדות החינוך לשנה''ל תשפ''ה נפתח ביום חמישי 11.1.24 ויימשך לאורך החודש עד יום רביעי 31.1.24 באופן מקוון באתר העירייה. במקביל נפתח הרישום לצהרוני עמותת סחלבים

להמשיך לקרוא

שבט אחים ואחיות

17/01/2024 ז' שבט תשפ"ד

בימים אלו, חותם המרכז למשפחות מיוחדות באגף השירותים החברתיים בעירייה שנה ראשונה לתוכנית שנתית לאחים ואחיות לילדים עם צרכים מיוחדים. תוכנית ייחודית וחשובה שהעירייה היא החלוצה בהפעלתה

להמשיך לקרוא

שדרוג חצרות בביה''ס ע''ש אילן רמון

10/01/2024 כ"ט טבת תשפ"ד

אגף מבני ציבור בעירייה סיים בימים אלה את העבודות לשדרוג חצרות החטיבה הצעירה, בבית הספר ע''ש אילן רמון, במסגרתן בוצעו שדרוגים בשלוש חצרות המשמשות את ילדי הגנים

להמשיך לקרוא

אופים בחן

27/12/2023 ט"ו טבת תשפ"ד

מידי שנה יוזם בית הספר אבני חן דרכים נוספות חדשות לחזוק תחושת השייכות של התלמידים בבית הספר. בצל המלחמה, נוצר לשם כך פרויקט ''אופים בחן''

להמשיך לקרוא


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד