יחד מורים

24/07/2012 ה' אב תשע"ב

מזה מספר חודשים פועל צוות משימה מיוחד, צוות 'הטובים בחינוך', מטעם הנהלת משרד החינוך במטרה לחזק את מערכת החינוך וציבור המורים, למצב את מרכזיותו של מקצוע ההוראה ולהדגיש את חשיבותו לחברה הישראלית. הצוות משלב אנשי חינוך, חברה ותעשייה ומקיים ממשקים צמודים עם גורמים משפיעים רבים בחברה הישראלית ובמערכת החינוך בפרט. הצוות פועל להובלת תהליכים אסטרטגים לאומים בראייה ארוכת טווח, אך גם אחראי להשקת מספר מיזמים מיידים - ואחד הייחודים והחשובים שבהם הוא מיזם 'יחד מורים'.

המיזם 'יחד מורים' מאפשר לאנשים איכותיים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי המעוניינים להשתלב ולהשפיע בעשייה החינוכית באופן התנדבותי, לתרום מכישוריהם באופן מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם ובכפיפות לצוות הפדגוגי של בית הספר.במסגרת המיזם אנו מציעים לך מנהל בית הספר, לשלב כח אדם איכותי, המחוייב לארבע שעות שבועיות (לפחות) למשך שנת הלימודים הקרובה. כל המתנדבים עברו הכשרה יחודית 'כתומכי הוראה' (הכוללת 40 שעות הנחיה ועוד 20 שעות התנסות מבוקרת) בתוכנית שפותחה על ידי המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים, מכללה להוראה שנבחרה על-ידי משרד החינוך למיזם זה.

המתנדב יעבוד בכפיפות לאחד מחברי סגל ביה"ס ויסייע במגוון משימות בהתאם לצרכי בית הספר ולחזונו הפדגוגי, ולפי יכולותיו והעדפותיו של המתנדב. רשימה חלקית של אפשרוית הסיוע כוללת: הוראה בקבוצות, עזרה פרטנית, חיזוק קבוצות איכות, ליווי וסיוע בעבודות חקר, עזרה במרכזי למידה, תרגול בשפות והובלת פרוייקטים מיוחדים בביה"ס.

המיזם מהווה ניסיון ייחודי מסוגו למסד ולתעל יוזמות התנדבות של פרטים איכותיים באופן מבוקר, מנוהל ובכפיפות לצרכים של בית הספר הנתרם. התוכנית פותחה בשיתוף מנהלים, מורים ואנשי חינוך וקיבלה את ברכת הדרך של ארגוני המורים. מטה המשרד ומחוזותיו מחוייבים להטמעה מוצלחת ולכל סיוע נדרש. אנו מאמינים שמתנדבים איכותיים אלו יכולים לסייע בהקלת עומס ההוראה, לסמל בהתנדבותם את תחושת השותפות בעשייה לה אנו מצפים מהחברה בישראל, ולשמש 'שגרירים תומכים' בשיח הציבורי על מעמד המורה מתוך החשיפה הבלתי אמצעית למורכבות שליחות ההוראה.

למיזם שותפים חברות עסקיות או רשויות מקומיות המעוניינות בשילוב קהילתי מהסוג המוצע ע"י המיזם. עיריית מודיעין ומחוז ירושלים בחרו להפעיל את המיזם בתחומם ואנו מגייסים בימים אלו מתנדבים ראויים ומעוניינים.

אנו פונים אליך בידיעה כי תהליך השילוב והמימוש אשר יעשה על ידך, בהתאם לצרכי בית הספר וחזונו ובהתאם לכישוריו ולאישיותו של המתנדב - הינם בעלי משמעות מרכזית להצלחת היזמה. למותר לציין עד כמה חשובה עבודת הצוות ותחושת השותפות של המתנדב בצוות הפדגוגי, אשר תאפשר למידה והפרייה הדדית, כמו גם הכרות של אנשים מתחומי עשייה שונים ומובילים עם מורכבות משימת ההוראה.

לרשות בית הספר הקולט יעמוד לאורך כל התהליך נציג מטעם צוות 'הטובים בחינוך' אשר ילווה את התהליך ויסייע לפי הצורך.

אנו מוקירים ומכבדים מאד את הענותך להשתתף בתכנית ולסייע בכך לקידום מערכת החינוך.

מהו מיזם 'יחד מורים'?


מיזם 'יחד מורים' הינו יחודי ופורץ דרך כמאפשר לכוחות איכותיים - מתנדבים מהמגזר הפרטי והציבורי - להשתלב בעשייה החינוכית בבתי הספר, בכפיפות למורים ולצוות הפדגוגי באופן שהוא מנוהל ומתועל לצרכי בית הספר הנתרם.

במסגרת המיזם יוכשרו מתנדבים מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי להוות 'תומכי הוראה' בבתי ספר ולסייע בהתאם לצרכי מערכת החינוך וצוותי ההוראה בבתי הספר בהםבחרו להתנדב. המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות של שעתיים שבועיות לפחות למשך שנת הלימודים הקרובה. מרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר ולכן במקרה של שכירים ייערך תיאום ציפיות עם המעסיקים ולהסכמתם.

למה זה חשוב?


מערכת החינוך זקוקה לכל אדם איכותי, בעל כישורי מנהיגות, שמוכן לתרום ולהתחייב בשדה הכי משמעותי לחוסנה של החברה הישראלית. לצערנו טרם השכלנו כחברה לייצר את המרכזיות הראויה למקצוע ההוראה וכפועל יוצא אנו חווים קושי הולך וגובר במשיכת כוחות איכותיים המוכנים להתמסרות מלאה לקריירת ההוראה. שומה עלינו לפעול במרץ לתיקון, אך זהו תהליך ארוך ומורכב.

הרעיון המרכזי במודל 'תומך ההוראה' הוא יצירת תשתית ארגונית שתאפשר לכוחות איכותיים ומובילים מהמגזר הפרטי להשתלב בעשייה החינוכית ולתרום מניסיונם וממנהיגותם האישית גם אם באופן חלקי. חשוב שההשתלבות תהייה מנוהלת, מותאמת לצרכי בית הספר ומגובה בהכשרה איכותית. מיזם 'יחד מורים' מבטיח את קיומם של תנאים אלו. המיזם יאפשר העצמת כוח ההוראה הקיים, יצירת גשר לשיתופי פעולה של מערכת החינוך, האקדמיה והתעשייה והתנעת תהליך שיסייע במיצוב מרכזיות מעמד המורה בחברה הישראלית. באופן עקיף יתאפשר לציבור המתנדבים (שאינם מורים) להכיר באופן אינטימי יותר את המורכבות שבשליחות ההוראה ולסייע מעט בהפחתת המתח הקיים לעיתים בין ציבור ההורים למורים.

במה זה שונה מתוכניות התנדבות חינוכיות אחרות?


מדובר בניסיון ראשון מסוגו ליצור מנגנון מוסדר ומובנה, בשיתוף כל הגורמים המשפיעים על האקלים החינוכי (משרד החינוך, ארגוני מורים, מנהלים, מתנדבים חיצוניים) באופן המאפשר שותפות אמת עם הצוות הפדגוגי של בית הספר. התרומה מתרחשת בעיקר בשעות הפעילות של בית הספר ותחת הנהגתו של הצוות הפדגוגי, וזאת בשונה מתכניות העשרה לאחר תום הלימודים או במסגרת חוגים. ההתנדבות הקבועה והמחוייבת נועדה לבנות אמון הדדי בין התלמידים, הצוות החינוכי והמתנדבים.

תומכי ההוראה הם מתנדבים או עובדים של המערכת?


המיזם הוא התנדבותי במהותו, וכל תומכי ההוראה התנדבו למשימה זו. יחד עם זאת, המתנדבים התחייבו להיקף התנדבות משמעותי וקבוע בכדי לאפשר שילוב איכותי. מכיוון שמרבית שעות ההתנדבות מצופות להתקיים במהלך שעות פעילות בית הספר, נדרש מכל מתנדב שכיר לערוך תיאום ציפיות עם מעסיקו ולקבל הסכמתו. אנו עומדים בקשר מול מעסיקים מובילים לקבלת תמיכה ועידוד להתנדבות מסוג זה- ולשמחתנו חברות ומעסיקים רבים מוכנים לאפשר גמישות זו ואף לראות בשעות ההיעדרות כחלק מתרומתן לקהילה.

האם הכוונה היא להשתמש במתנדבים כתחליף למורים ?


לא! מקצוע ההוראה הפורמאלית דורש הכשרה והסמכה שאינה ניתנת במסגרת המיזם. מטרת המיזם היא לחזק את מערכת החינוך ולא להחליפה. כל מתנדב יצוות לאחד מאנשי הסגל החינוכי בבית הספר ויונחה לעבוד בכפיפות לו ובהנחייתו.

במה יכול לעסוק 'תומך הוראה'?


הלכה למעשה - בכל עיסוק או משימה חינוכית המשרתת את בית הספר על פי הגדרות הצוות הפדגוגי ובלבד שהיא לוקחת בחשבון את מגבלות הזמינות, ההכשרה ומתואמת עם המתנדב. דוגמאות אפשריות לשילוב:

  • עזרה פרטנית: עזרה לתלמידים בזמן תרגול אישי בכיתה או בזמן עבודה בקבוצות.

  • הוראה בקבוצות: עבודה עם קבוצה קטנה של תלמידים במקביל לשיעור הסדיר.

  • ליווי וסיוע בעבודות חקר.

  • מרכזי למידה: עזרה בשיעורי בית, שיעורי תגבור וחזרה.

  • תרגול בשפות: מתנדבים דוברי אנגלית בעיקר, יעבדו עם קבוצת ילדים להקניית מיומנות שיחה.

  • פרויקטים מיוחדים: ייזום וניהול פרויקטים בתחומי העניין של המתנדב: מחשוב, שמירה על הסביבה
        וכיו"ב.

  • עזרה וסיוע למורים בתוספת הפעילות הנגזרת מהצורך בתמיכה בתלמידים מאובחנים.

  • חיזוק סגל ההוראה: העשרה ועזרה לצוות המורים בתחומי הדעת של המתנדב.

אילו בתי ספר רשאים לקלוט תומכי הוראה? מגבלות?


אין אף מגבלה וכל בית ספר רשאי לקלוט 'תומך הוראה' ובלבד שקיים מתנדב אשר הגדיר את בית הספר כיעד מועדף להתנדבות על ידו. מתוך רגישות להיקף המשמעותי אליו מתחייב מתנדב (שעתיים שבועיות לפחות), אנו נותנים עדיפות משמעותית להעדפת המתנדב. כל מתנדב יגדיר יחד עם מינהלת התכנית את העדפותיו לגבי מיקום ההתנדבות, אופייה ויעדיה. מינהלת התכנית אחראית לאתר ולהתאים את בית הספר על פי העדפות אלו תוך בדיקה שבית הספר המוצע מעוניין וערוך לקליטת המתנדב.

כמה מתנדבים הוכשרו עד היום? מה הניסיון המצטבר?


התוכנית הינה תוכנית ניסיונית ומורצת מזה כשנה. עד עתה הוכשרו כ - 100 מתנדבים . ארגונים עסקיים בולטים שהצטרפו ליוזמה בצורה מאורגנת כוללים את אינטל ישראל, מוטורולה, אל-על ואחרים. המתנדבים משובצים ע"פ העדפותיהם ברחבי הארץ . נכון להיום, תומכי הוראה פועלים בבתי ספר בתל אביב, חיפה, ירושלים, מודיעין,קריית גת, פתח תקווה ועוד. תגובות בתי הספר והמתנדבים למשמעות הסיוע ותחושת הסיפוק מהתרומה הייחודית מאד מעודדים ואנו נערכים להרחבת התוכנית .

מי הם השותפים ומה אחריותם?


משרד החינוך – היוזם והמממן של המיזם.
המכללה לחינוך אקדמיה ואמנויות של סמינר הקיבוצים - נבחרה על-ידי משרד החינוך להיות הגורם המכשיר לתפקיד 'תומך הוראה' בשנת ההתנעה הראשונה של המיזם. ההכשרה של המכללה כוללת ליווי פדגוגי של המתנדבים במהלך כל שנת ההתנסות הראשונה.
עיריית מודיעין- אחריות לשיווק, גיוס מתנדבים, סיוע בהשמה ובליווי.

איך זה יעבוד?


הארגון המנהל את המיזם מטעם משרד החינוך (במקרה זה עיריית מודיעין), מגייס מתנדבים מתאימים העומדים בתנאי הסף (תעודת יושר, הוכחת מצוינות אישית, תואר אקדמי ונסיון הדרכתי) באופן פרטני או דרך ארגונים מובילים. המתנדבים מחויבים להכשרה במוסד אקדמי נבחר (סמינר הקיבוצים). הארגון המנהל את המיזם אוסף את העדפות המתנדבים במהלך הכשרתם (בתי ספר, תחום ידע, שעות התנדבות אפשריות) ועובד מול בתי הספר להבטחת 'שידוך' איכותי. הגוף המנהל אחראי על ליווי מקצועי של המתנדב וצוות ההוראה בהבניית העבודה המשותפת לאורך השנה. כמו כן מובטח ליווי פדגוגי על ידי הגוף המכשיר, בכל הקשור להוראה ולתכני הלימוד במהלך השנה.

כיצד יוכשרו המתנדבים?


תוכנית ההכשרה כוללת תכנים מגוונים מתוכנית למודי החינוך: אסטרטגיות הוראה, דידקטיקה, הערכת הישגים, פסיכולוגיה וסוציולוגיה של נוער וילדים. ההכשרה היא בהיקף כולל של 40 שעות (כולל שעות התנסות בכיתות נבחרות) וכ- 20 שעות במפגשים מלווים במהלך השנה. התוכנית מועברת בשנת הפיילוט על ידי סמינר הקיבוצים ופותחה על ידו.

מי הם המתנדבים 'הטיפוסיים' להם מיועדת התוכנית?


התוכנית מנסה למשוך אותם כוחות איכותיים שהם 'מורים בנשמה', אם כי אינם מורים במקצועם, המאמינים ביכולתם לתרום לשדה החינוכי, בעלי מוכנות לתרומה 'ארוכת קשר' ,בעלי כישורים הדרכתיים ומנהיגותיים מוכחים, המכירים בתפקידו המוביל של המורה ומעוניינים לסייע בידו. אוכלוסיות היעד המרכזיות אליהם פונה המיזם הוא לאוכלוסיות איכות מתאימות: עובדים מובילים בחברות עיסקיות וציבוריות, מתנדבים בעלי מקצוע חופשי, גמלאים 'צעירים' וסטודנטים לתארים מתקדמים (תואר שני ודוקטורנטים).

מה הן חובות המתנדב כלפי בית הספר?


  • לימוד וביצוע התפקיד כפי שהוגדרו למתנדב על ידי הצוות הפדגוגי תוך מתן דוגמא אישית לתלמידים.

  • התחייבות להתנדבות במהלך כל שנת הלימודים בהיקף ובשעות שהוסכמו.

  • קשר רציף עם המורה המלווה ורכז ההתנדבות.

  • שמירת סודיות בנוגע לכל מידע הנודע לו במהלך עבודתו בבית הספר, למעט מקרים המחייבים דיווח
        על פי החוק.

מה הן חובות בית הספר כלפי המתנדב במיזם?


  • הגדרת צרכי בית הספר – לאפשר התאמה מיטבית עם המתנדב.

  • איתור איש צוות אליו יוקצה המתנדב לתמיכה. איש הצוות יחנוך וינהל את משימות המתנדב.

  • תכנון משותף של תכנית העבודה מול המתנדב.

  • ציוד המתנדב בחומר הלימודי הנדרש (ספרות עזר, ציוד הוראה וכד').

  • אוזן קשבת למתנדב וסיוע בפתרון בעיות העולות במהלך ההתנדבות.

  • עמידה בקשר רציף עם רכז התוכנית – לעדכון שוטף, העלאת בקשות ומחשבות וכו'

האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות הצוות הפדגוגי?


האם המתנדב מצופה לקחת חלק בפעילויות שוטפות של הצוות הפדגוגי (ישיבות צוות,ימי הורים, טיולים)?

אנו מעודדים את המתנדבים לקחת חלק פעיל במשימות הצוות הפדגוגי ובכך להיות שותף אמת להווית בית הספר. בכדי לאפשר זאת נמליץ לבתי הספר הקולטים להציב רף ציפיות זה למתנדב, לעדכן על אירועים, טקסים, ישיבות צוות ופעילויות העשרה, ולייצר את תשתית השילוב. יחד עם זאת היקף השילוב ו'עומקו' יקבע באופן פרטני בשיחת תיאום הציפיות בתחילת ההשמה כנגזרת של רצונותיו ויכולותיו של המתנדב ושל מדיניות בית הספר הקולט.

אז מה הצעד הבא?


כיצד נרשמים לרשימת המועמדים לקליטת מתנדבי 'יחד מורים'?

אחד המרכיבים החשובים בהצלחת התכנית היא המוכנות של המוסד החינוכי לקלוט ולחנוך את המתנדב, נשמח לפנייה יזומה המעידה על עניין בכדי להתחיל את תהליך ההתאמה ובירור הצרכים .

להרשמה פרטים והצטרפות

איש קשרטלפוןדוא"ל
איש קשרעפרה מקוברטלפון054-4650664דוא"לשלח הודעה לmakover@isdn.net.il
איש קשרדליה שלומוףטלפון052-7281304דוא"לפניה מקוונת לדליה שלומוף
תחרות הרובוטיקה העירונית

תחרות הרובוטיקה העירונית

29/06/2022 ל' סיון תשפ"ב

גאווה גדולה נרשמה כשנבחרת מבית הספר "נתיב זבולון" זכתה במקום הראשון בתחרות השיא העונתית עבור נבחרות רובוטיקה. במקום השלישי זכתה נבחרת מבית הספר אורט עירוני ד'

להמשיך לקרוא
משתתפי הטקס. צילום: פז בר

לנצח זוכרים

27/06/2022 כ"ח סיון תשפ"ב

מינהל החינוך בעירייה בשיתוף משרד החינוך ובית יד לבנים, קיימו טקס מרגש לסיומו של מחזור נוסף בפרויקט ההנצחה "אלבום לנופלים" שהפך כבר למסורת בעיר

להמשיך לקרוא
משתתפי חידון התנ

חידון התנ"ך העירוני

23/06/2022 כ"ד סיון תשפ"ב

אלישע קור, תלמיד ביה"ס הממ"ד נתיב זבולון, זכה במקום הראשון בחידון התנ"ך העירוני לכיתות ו' בעיר. במקום השני זכה דניאל מרסיאנו, במקום השלישי זכתה תמר רוטשטיין ובמקום הרביעי אייל פריימוביץ

להמשיך לקרוא
תלמידי כרמים בפעילות אמץ אתר

קיימות וטביעת רגל אקולוגית

15/06/2022 ט"ז סיון תשפ"ב

שני פרויקטי דגל סביבתיים-חינוכיים מגיעים לסיומם לקראת הקיץ, עם מאות תלמידים בגילים שונים, שספגו הרבה ערכים של דאגה לסביבה ואהבה לטבע בפרויקטים, "אמץ אתר" ו-"קיימות וטביעת רגל אקולוגית"

להמשיך לקרוא
תלמידי עירוני ד' בביאנלה

חדשנות בחינוך

15/06/2022 ט"ז סיון תשפ"ב

תלמידי אורט עירוני ד' ממודיעין השתתפו בתערוכת "הביאנלה לחדשנות בחינוך" שנערכה בבנייני האומה בירושלים והציגו שלושה פרויקטים ייחודיים בתחום המעורבות החברתית: חום לכלבים, מסבירות צעירות ומחוברים

להמשיך לקרוא
הצוות וילדי גן חבל אשכול

גן "חבל אשכול" במקום השני

09/06/2022 י' סיון תשפ"ב

הגן העירוני "חבל אשכול" בניהולה של הגננת אושרית ממן, זכה במקום השני בתחרות ארצית במיזם "הסיפור שלי-הסיפור של כולנו" בהובלת אגף החינוך הקדם יסודי במשרד החינוך וערוץ הקטנטנים "הופ"

להמשיך לקרוא
חצר בית ספר האלה

שדרוג חצרות גני ילדים

09/06/2022 י' סיון תשפ"ב

במסגרת הפרויקט לשדרוג חצרות גני הילדים ברחבי העיר, הוחלפו מתקני משחק ישנים במתקנים מודרניים בשמונה גני ילדים ובחצרות בית הספר "האלה" בו הוקם גם מגרש קט רגל

להמשיך לקרוא
קבוצת רובוטיקה לאבות ובנות

קשר בין אבות ובנות דרך רובוטיקה

29/06/2022 ל' סיון תשפ"ב

יצאה לדרך תוכנית ייחודית של אבות ובנות בתחום הרובוטיקה. התוכנית, בהובלת הקתדרה להורות ומשפחה נועדה לפתח ולקדם חשיבה טכנולוגית ומדעית ויצירת שיח משותף בין אבות לבנותיהם

להמשיך לקרוא
תלמידות אולפנת אורות מודיעין

פרס חינוך לאולפנת אורות מודיעין

25/05/2022 כ"ד אייר תשפ"ב

אולפנת בני עקיבא "אורות מודיעין" זכתה בפרס החינוך המחוזי לאמנויות ותרבות לשנת תשפ"ב, ממשרד החינוך מחוז ירושלים. הפרס המחוזי הוענק לאולפנה לאחר התרשמותה של הוועדה המקצועית

להמשיך לקרוא
תלמידי העיר מבקרים במוזיאון

תוכנית חדשה לביקורי תלמידים במוזיאון מורשת

19/05/2022 י"ח אייר תשפ"ב

אושר תקציב לשילוב מוזיאון מורשת החשמונאים בתוכנית החינוך העירונית "מודיעין עירנו", כחלק מחיזוק השייכות של ילדי העיר למורשת ולמקום. התקציב מיועד לשכבת כיתות ד' בבתי הספר בעיר

להמשיך לקרוא
המהפכה הירוקה בצהרונים

המהפכה הירוקה בצהרוני סחלבים

19/05/2022 י"ח אייר תשפ"ב

נפרדים מהחד-פעמי בצהרונים: עמותת סחלבים בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית החלה לחלק ערכות של כלים רב פעמיים לילדי הצהרונים בעיר, זאת כחלק ממהלך גלובלי וארצי לצמצום השימוש בכלי אוכל חד פעמיים

להמשיך לקרוא
מרחב למידה בבית ספר ענבלים

מרחב למידה חדשני בבית ספר ענבלים

11/05/2022 י' אייר תשפ"ב

בבית הספר היסודי "ענבלים", שבשכונת הציפורים, התחדשו במרחב למידה חדשני, אשר מאפשר סביבה לימודית חוץ כיתתית, התואמת את חזון בית הספר "נפש בריאה בגוף בריא"

להמשיך לקרוא
שביט זקן

נבחרה מנהלת לבית הספר "ארץ מולדת"

03/05/2022 ב' אייר תשפ"ב

שביט זקן נבחרה להיות המנהלת החדשה שתקים את בית הספר היסודי הממלכתי "ארץ מולדת", אשר ייפתח בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ג בשכונת מורשת.

להמשיך לקרוא
הנחת אבן פינה ביה

מוסדות חינוך חדשים

02/05/2022 א' אייר תשפ"ב

בקרוב יחלו עבודות להקמת בית הספר העל יסודי ממלכתי "נופים". בשנה הקרובה, ייפתח בית ספר לחינוך מיוחד וכן בית ספר יסודי בשכונת מורשת

להמשיך לקרוא
חפירות ארכיאולוגיות בגבעת התיתורה

מה יהיה הממצא הבא?

08/06/2022 ט' סיון תשפ"ב

החפירות הארכיאולוגיות הקהילתיות חוזרות לגבעת התיתורה בשיתוף רשות העתיקות ומוזיאון מורשת החשמונאים והן יתקיימו עד לתאריך 9.6.22. תושבי העיר מוזמנים להצטרף ולהתנדב למיזם המרתק

להמשיך לקרוא
מקליטים פודקאסט על ניצולי שואה

פודקאסטים של תלמידים עם שורדי שואה

28/04/2022 כ"ז ניסן תשפ"ב

במסגרת הפרויקט מדברים בקולם הפיקו 12 תלמידים ותלמידות מתיכון עירוני א פודקאסטים עם שורדי שואה שזכו לחוויה מרגשת וייחודית ולהפצת סיפורים בפודקאסט בתפוצה רחבה

להמשיך לקרוא
הדס, גילי, דנה ועופר במחשב

מזכירות חדשה למועצת התלמידים

13/04/2022 י"ב ניסן תשפ"ב

הכירו את מזכירות מועצת התלמידים והנוער העירונית החדשה: גלי אלנבוגן מבית הספר הדמוקרטי, עופר גור מאורט עירוני ד', דנה סילברמן מאולפנת צביה ירושלים והדס שבו מבית הספר עירוני א'

להמשיך לקרוא
חדר המייקרים

חנוכת חדר המייקרים

13/04/2022 י"ב ניסן תשפ"ב

ראש העיר חיים ביבס חנך ביחד עם מנהלת בית הספר "רעים", הצוות והתלמידים את מרחב הלמידה החדש MakeReim - מרחב ייחודי וחדשני המשמש כלי ללמידה שיתופית וכמנוף אישי לצמיחה

להמשיך לקרוא
תלמידי שיבולים עלו לגמר

בית ספר שיבולים באליפות הסייבר

12/04/2022 י"א ניסן תשפ"ב

בית הספר היסודי "שיבולים" עלה לשלב הגמר בתחרות התכנות במסגרת אליפות הסייבר. מנהלת תחום התקשוב, מירי איש שלום, הובילה את התחרות והייתה חדורת מטרה להגיע עם התלמידים לגמר

להמשיך לקרוא
יום המעשים הטובים בביה''ס יזמ''ה

יום המעשים הטובים בביה''ס יזמ''ה

06/04/2022 ה' ניסן תשפ"ב

יום המעשים הטובים היה מרגש במיוחד כאשר תלמידי בית הספר יישמו את הערכים שהם לומדים כל השנה - קהילתיות, נתינה, שיתוף פעולה ועבודת צוות

להמשיך לקרוא


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד