מנקים את העיר לפסח

27/03/2023 ה' ניסן תשפ"ג

אגף שפ"ע בעירייה החל כבר בהיערכות לקראת חג הפסח שיחול השנה ביום רביעי 5.4.23. גם השנה, כוללת ההיערכות מבצעי ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת תברואה ובסיוע מחלקת איכות ותכנון סביבה, מחלקת הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף.

על מנת להשלים את ההכנות בזמן ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, ביקשו השבוע באגף שפ"ע מהתושבים להקדים ולערוך סדר בבית ובחצר, מכיוון שבמהלך ימי החג לא יהיה פינוי גזם וגרוטאות, וכן במטרה לצמצם את הלחץ והעומס לפני החג ולשמור על ניקיונה של העיר.

פינוי האשפה לפני ערבי החג הראשון והשני ובצאתם, יתבצע החל משעות הלילה המאוחרות באופן מוגבר, על מנת להבטיח את ניקיונה של העיר בימי החג ולאחריהם.

מועד אחרון להוצאת גזם, גרוטאות וקרטונים עד ליום שישי 31.3.23 ולאחר מכן תתבצע אכיפה מוגברת, כפי שנעשית מדי שנה על מנת לשמור על חזות העיר לקראת החג, כאשר במהלך חול המועד פסח יבוצעו עבודות התברואה ופינוי הגזם כרגיל.

על פי ההנחיות, המפורסמות גם באתר העירייה, ימי פינוי הגזם מתחלקים כך: בימים ראשון ורביעי מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הפרחים, הנחלים ,הציפורים, מורשת ומכבים. בימים שני וחמישי מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הנביאים, המגנים, הכרמים וברעות צפון. בימים שלישי ושישי הפינוי מבוצע בשכונות: משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום. מאגף שפ"ע נמסר כי תושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות, ערב לפני מועד הפינוי לנקודות האיסוף בלבד. כמו כן, תושבים מתבקשים לא להחנות את רכבם באופן העלול לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה.

למידע מפורט על פינוי אשפה ומיחזור – היכנסו לאגף שפ"ע

מנקים את העיר לחג הפסחמנקים את העיר לחג הפסח


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד