תו חניה לתושבים

24/03/2020 כ"ח אדר תש"פ

להלן פירוט שעות קבלת תווי החניה:

משרדי הגביה – בית יהונתן, קומה 3, קניון עזריאלי, רח' לב העיר 2

  • בימים א', ב', ד' בין השעות 8:15 – 13:00 ובין השעות 14:00 – 18:00

  • בימים ג', ה' בין השעות 8:15 – 13:00

  • ביום ו' בין השעות 8:15 – 12:00

    הכנסות העירייה - בית יהונתן, קומה 3, קניון עזריאלי, רח' לב העיר 2
    ניצה רומן – רכזת תחום תווי חניה 08-9394673.

    רובע מכבים רעות – רחוב ישראל פלד 100

  • ימים א-ה משעה 09:00-15:00.

    חובה להדביק את תו החניה על השמשה הקדמית של כלי הרכב בצד ימין למעלה.

    בחניונים האמורים יוצבו תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החניה החדשים.

    החניה בתשלום, עבור מי שאינו תושב העיר תהיה בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה כאשר החניה בתשלום תבוצע על פי הנחיות השילוט שיוצבו בכל חניון.

    תושבי העיר בעלי תו חניה פטורים מתשלום אגרת חניה. לנוחיות המשלמים ישנם שלושה אמצעי תשלום בחניוני העיר:

    1. באמצעות מכשיר איזי פארק כאן בקישור- www.easypark.co.il

    2. חברת סלופארק תשלום באמצעות הטלפון הנייד (אפליקציה או 9070*) כאן בקישור- www.cellopark.co.il/Site/index.php

    3. חברת פנגו תשלום באמצעות הטלפון הנייד (אפליקציה או 4500*) כאן קישור - www.pango.co.il

שאלות ותשובות בנושא הנפקת תו חניה

  • איך מגישים את הבקשה לקבלת תו חניה?
    לצורך קבלת תו החניה יש למלא טופס מקוון אותו ניתן למלא כאן באתר או באפליקציה העירונית. לבקשה יש לצרף צילום ספח תעודת זהות ללא התמונה (ספח בלבד),, צילום של רישיון רכב וצילום של אישור קצין רכב / חברת ליסינג על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג).

  • מתי ניתן לקבל את תווי החניה?
    חלוקת התווים החלה בחודש נובמבר.
    אכיפת הסדרי החניה החדשים תחל רק לאחר מסירת תווי החניה לפונים

  • מה עושים אם אין צבע שמתאים לצבע הרכב שלי?
    במידה ואין את צבע הרכב יש לבחור צבע דומה.

  • איך מקבלים את תו החניה?
    לאחר קבלת אישור למייל, התו מוכן ועליכם לבחור האם תרצו לקבל את תו החניה במשרדי הגביה, במשרדי רובע מכבים רעות או בדואר רגיל.

    משרדי הגביה – בית יהונתן, קומה 3, קניון עזריאלי, רח' לב העיר 2

  • בימים א', ב', ד' בין השעות 8:15 – 13:00 ובין השעות 14:00 – 18:00

  • בימים ג', ה' בין השעות 8:15 – 13:00

  • ביום ו' בין השעות 8:15 – 12:00

    רובע מכבים רעות – רחוב ישראל פלד 100

  • ימים א-ה משעה 08:30-15:00.

  • לאילו חניונים מתייחס הסדר חניה בתשלום?
    החניה בתשלום למי שאינו תושב העיר היא רק בחניונים העירוניים: החניון העירוני ברחוב דם המכבים מול בניין העירייה, חניון הכניסה המרכזית לפארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון הנמצאים מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה") החניון הסמוך לבריכה העירונית יישאר פתוח לכלל הציבור.

  • האם ניתן לקבל תו חניה לרכב שברשותי אך רשום על שם בן משפחה שאינו מתגורר בעיר?
    ניתן להנפיק תו חניה למי שהרכב אינו רשום על שמו (למעט בעלי רכב ליסינג) ואינו מתגורר בעיר על ידי מילוי טופס הצהרה. יש לצרף אישור מהרשות בה מתגורר הבעלים הרשום ברישיון הרכב - שלא הונפק תו חנייה לרכב הנ"ל. את תצלום ההצהרה ואישור הרשות יש לטעון בעת מילוי הטופס המקוון.

  • מה עושה מי שאין ברשותו תו חניה?
    מי שאינו בעל תו חניה והמעוניין לחנות באחד מהחניונים שבהם יחולו הסדרי חניה יידרש לשלם עבור החניה. התשלום לשעת חניה הינו 2.81 ש"ח לשעה. ניתן לשלם באמצעות אפליקציית פאנגו, סלופארק או מכשיר איזי פארק.

  • האם רכב בעל תו נכה נדרש להדביק תו חניה?
    רכב בעל תו נכה אינו נדרש לשלם חניה יחד עם זאת אנו ממליצים להגיש בקשה להנפקת תו חניה בכל מקרה.

  • יש בבעלותי מספר רכבים על שמי. כיצד מקבלים תו חניה לכל כלי הרכב?
    יש למלא טופס עבור כל כלי רכב שבבעלותך מאחר ולכל אחד יונפק תו חניה בנפרד.

  • איפה מדביקים את תו החנייה?
    חובה להדביק את תו החניה על השמשה הקדמית של כלי הרכב בצד ימין למעלה.

  • מה עושים אם הבקשה שלי נדחתה?
    אם סיבת הדחייה הינה היעדר מסמכים או מסמכים לא תקינים - יש להגיש בקשה חדשה בהתאם להנחיות המפורטות לעיל.

  • מה עושים אם התו אבד?
    במקרה של אובדן תו חנייה, יש להגיש תצהיר על אובדן התו ובקשה לקבלת תו חניה חדשה – לחצו כאן להורדת תצהיר על אובדן תו חנייה.את התצהיר המלא והחתום יש להחזיר לניצה רומן למייל nitza_r@modiin.muni.il או במסירה אישית – באגף הכנסות העירייה / מחלקת הגביה – בית יונתן קומה 3 קניון עזריאלי (בשעות קבלת הקהל המפורטים למעלה)

  • החלפנו רכב \ מכרנו האם צריך להודיע על כך?
    כן, צריך לשלוח הודעה במייל nitza_r@modiin.muni.il ולהודיע על החלפת הרכב. במקביל למלא בקשה באתר העירייה עם פרטי הרכב החדש.

  • הסרנו את תו החניה, האם ניתן להעבירו לרכב החדש?
    לאחר מילוי בקשה לרכב החדש ועם קבלת מייל המאשר את הבקשה, ניתן לשלוח הודעה במייל nitza_r@modiin.muni.il לציין את מספר הרכב הישן שהוחלף + מספר התו שברשותכם ומספר הרכב החדש לשיוך התו.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד