מנהלת אופק - החברה לניהול ופיתוח אזורי תעסוקה ונכסים מודיעין מכבים רעות בע"מ מזמינה בזאת הצעות להתקשר בהסכם לקבלת זיכיון למתן שירותי הסעות סדורות לפארק הטכנולוגי בעיר מודיעין מכבים רעות.
את מסמכי המכרז ניתן לרכוש בתאום מראש, במשרדי מנהלת אופק אשר נמצאים ברח' דם המכבים 35 מבנה ההנדסה במע"ר, בעיר מודיעין מכבים רעות, החל מיום רביעי בתאריך 11.01.2023 תמורת 2,000 ₪ לא כולל מע"מ אשר לא יוחזרו. התשלום יבוצע בשיק בלבד של החברה הרוכשת ו/או העוסק.
משרדי מנהלת אופק פתוחים בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד השעה 16:00. טל' – 08-9955655, פקס – 08-9955544.
בעת רכישת מסמכי המכרז ימסור הרוכש את פרטי רוכש המכרז, כתובתו, מספרי טלפון ופקס וכן את שם הגורם המטפל אצל הרוכש לצורך מסירת הודעות בעניין המכרז.
ישיבת הבהרות תיערך ביום חמישי בתאריך 19.01.2023 בשעה 10:00 במשרדי מנהלת אופק בכתובת שלעיל.
ההשתתפות בישיבת ההבהרות אינה חובה.
את מעטפות המכרז ובהן ההצעות, הערבות וכל המסמכים הנדרשים יש להניח בתיבת ההצעות, במשרדי מנהלת אופק אשר נמצאים בכתובת הנ"ל, החל מיום ראשון בתאריך 22.01.2023 מהשעה 08:30 ועד השעה 15:00.
המועד האחרון להגשת הצעות הינו יום שני בתאריך 30.01.2023 בשעה 11:00.
מציעים רשאים לשלוח לחברה פניות בשאלות, בקשות להבהרות ו/או הסברים הדרושים ו/או הנחוצים להם לשם הגשת הצעתם עד ליום רביעי בתאריך 25.01.2023 בשעה 12:00 למייל שכתובתו: keren@minhelet.com
לחצו כאן - פרוטוקול ישיבת הבהרות למכרז 1/2023
לחצו כאן – נספח 5 – אישור עורך דין