אכיפה בחניון מול העירייה

03/02/2019 כ"ח שבט תשע"ט

ב-1.3.19 תחל האכיפה ליישום מדיניות החנייה החדשה, בחניון ברחוב דם המכבים מול בניין העירייה. יוכלו תושבי העיר ליהנות מחנייה מסודרת ללא תשלום בחניון בהדבקת תו חנייה על שמשת הרכב, בין השעות 7:00 בבוקר עד השעה 19:00.

נציין כי עד לתאריך 1.3.19 ניתנות התראות לפני קנס על שמשות הרכבים, זאת על מנת להזכיר לתושבים ולמבקרים על הנהלים החדשים בחניון. כמו כן, בכניסה לחניון הוצב תמרור חנייה המסביר על כך שמדובר בחניון בתשלום, למעט כאמור, תושבים שהדביקו תו חניה על שמשת רכבם.

הסדר זה מצטרף להסדרי החנייה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק ובו החנייה ללא תשלום עבור תושבי העיר להם יש תו חנייה מודבק על שמשת הרכב שלהם.

והחניון הצפוני בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה" אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני) בימים א' עד ה' מהשעה 07:00 עד 09:00. כאשר במשך שאר שעות היום, החנייה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר להם יש תו חנייה מודבק על שמשת הרכב.

חניון דם המכבים מול בניין העירייהחניון דם המכבים מול בניין העירייה

בנוסף תחל הגברת אכיפה בכל הקשור לאכיפת עבירות חניה בניגוד לסימון בחניון / כבישים.

בעלי רכבים להם אין תו חנייה ושאינם תושבי העיר, החנייה תהיה בתשלום (בתעריף של 2.81 שקלים בשלב זה) עבור כל שעת חניה, למעט בשעות האסורות כאמור. את התשלום בחניונים ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק" או באמצעות מכשיר איזיפארק.

כזכור, העירייה החלה בהסדרי חנייה חדשים בחודש נובמבר 2017, וזאת מתוך מטרה להעניק לתושבי העיר חנייה חינם בחניונים המרכזיים בעיר, לעומת המבקרים בעיר להם החנייה תהיה בתשלום בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה. עד כה, סופקו כ-17 אלף תווי חנייה לתושבי העיר.

לצורך קבלת תו החנייה, יש למלא טופס מקוון באתר העירייה או באפליקציה העירונית. לבקשה יש לצרף צילום של תעודת זהות וצילום של רישיון רכב או צילום של אישור קצין רכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג) או צילום דף ראשון מהסכם ליסינג לרכב פרטי.

תושבים שישלחו את הבקשות לקבלת תו חנייה יוכלו לבחור אם לקבל את התווים במשרדי מחלקת הגבייה של העירייה בקניון עזריאלי מודיעין, או לקבל את תווי החנייה בדואר.
בדומה לתווי החנייה הניתנים לתושבים בערים אחרות, את תו החנייה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, בצד ימין למעלה.

לחצו כאן לכל המידע על תו החניה במודיעין מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד