תו החניה הופך לדיגיטלי

12/01/2022 י' שבט תשפ"ב

כשנתיים חלפו מאז רפורמת תווי החניה לתושבים שהובילה העירייה, אשר מעניקה לרכבים רשומים עם תו חניה על שמשת הרכב, חניה חינם בחניונים ציבוריים מסוימים בעיר בהתאם להסדרי החנייה בכל חניון.

עתה, מפרסמת העירייה כי החל מיום ראשון 2.1.22, יונפקו התווים באופן דיגיטלי בזכות המעבר למערכת חדשה. מהלך אשר משדרג באופן משמעותי את השירות לתושב, אשר אינו מצריך הגעה פיזית למשרדי העירייה או לדואר וללא צורך בהדבקת תו פיזי על שמשת הרכב.

מדובר בצעד נוסף בהפיכתה של העיר ל"עיר חכמה", החוסכת משאבים ומתייעלת באופן דיגיטלי לרווחת התושב, תוך קידום ערכים סביבתיים וכמובן חיסכון כספי לרשות המקומית.

בעירייה מבהירים כי התווים הקיימים שהונפקו עד כה נשארים בתוקף כמובן. כך שהתווים הדיגיטליים מיועדים לבקשות חדשות של תושבי העיר.

לאחר אישור הבקשה לתו הדיגיטלי באתר העירייה, יישלח מייל אישור לתושב עם מספר התו הדיגיטלי. מספר זה מתעדכן ישירות במסופי הפיקוח העירוני.

ההליך הפרוצדורלי להגשת הבקשה לתו נותר אותו דבר ומתבצע באופן נוח וידידותי באתר העירייה. בין היתר, יש לשלוח מסמכים רלוונטיים המפורטים באתר. כאמור, לאחר מכן יישלח אישור של העירייה לבקשה עם מספר התו הדיגיטלי.

לחצו כאן – להגשת בקשה לתו חנייה

מגרש חנייה עירונימגרש חנייה עירוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד