קו ישיר לעסקים

03/08/2022 ו' אב תשפ"ב

בימים אלה פתחה העירייה, באמצעות מנהלת אופק, קו מיוחד ליצירת שיתופי פעולה, עדכונים ומענה ישיר עבור העסקים הפועלים ברחבי העיר. מדובר על יוזמה חשובה לחיזוק הקשרים ועידוד העסקים המקומיים, בחשיפה בפלטפורמות השונות שעומדות לרשות העירייה, באירועי תרבות ועוד.

הקו, אשר ינוהל על ידי מינהלת אופק, מוציא לדרך כבר סנונית ראשונה של שיתוף פעולה, תחת הסלוגן "עובדים קרוב לבית". זאת לאחר פיילוט שקודם בשבועות האחרונים בדף פייסבוק העירייה אשר זכה להצלחה רבה הן מצד בעלי העסקים והן מצד התושבים.

כך שמידי שבוע, תתפרסם פינה קבועה בפייסבוק העירוני המרכזת מודעות דרושים בחברות ובעסקים המקומיים השונים, שמגדילה את החשיפה לעסקים וכמובן, מאפשרת לתושבים לראות את ההיצע הקיים באיזור מגוריהם.

מודעות הדרושים יהיו מגוונות ומופנות לגילים שונים, בהתאם ובאחריותו של בעל העסק, כאשר העירייה מציעה את פלטפורמת הפרסום שתגדיל משמעותית את החשיפה לעסק.

זוהי כאמור, רק סנונית ראשונה, כאשר הציפייה היא להמשיך וליצור עוד שיתופי פעולה לקידום העסקים ובמנהלת אופק עומלים כעת על תכנית עבודה רחבה.

בעלי עסקים אשר מעוניינים להצטרף לרשימת התפוצה של מנהלת אופק, יכולים לשלוח הודעה למספר הטלפון – 052-5272930. במנהלת אופק מדגישים כי חשוב לשמור את המספר בנייד, על מנת לקבל הודעות ועדכונים.

עובדים קרוב לביתעובדים קרוב לבית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד