חג הפסח במחלקת קליטה

04/04/2023 י"ג ניסן תשפ"ג

מחלקת הקליטה באגף לשירותים חברתיים נערכת אף היא לקראת חג הפסח, כאשר המטרה היא לאפשר לעולים החדשים ליהנות בפעם הראשונה מליל סדר במדינת ישראל.

בשבוע שעבר הוזמנו העולים החדשים לסדר פסח בכיתות הלימוד באולפן, עם כיבוד שמאפיין את חג הפסח. העולים, שעד כה ברכו בליל הסדר "לשנה הבאה בירושלים הבנויה" במדינות המוצא שלהם, התרגשו מאוד מהמעמד ועכשיו הם מוכנים לדבר האמיתי.

בהמשך היום התקיים באולם עינן, ערב הוקרה למתנדבים עולים חדשים. ערב זה היה מיועד לעולים חדשים ו-וותיקים, שהובילו ועדיין מובילים עשייה חברתית. הערב הי במעמד מחזיקת תיק הקליטה, נגה כץ רפפורט והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב, מנהלת מרחב פ"ת והשפלה רוזנה אלמוג, מנהלת אגף שירותים חברתיים מרינה שדה ומנהלת מחלקת הקליטה רוזיטה ברלין וצוות המחלקה.

על פי נתוני משרד הקליטה, 11,194 עולים ותיקים וחדשים בחרו להקים את ביתם כאן במודיעין מכבים רעות, עולים אלה גם בחרו להקים כאן משפחות ולהוביל גם עשייה חברתית ענפה של העולים.

ובערב מיוחד זה בחרה העירייה להוקיר קומץ מהעולים שבזכות פעילותם הרבה, הפכו את העיר לעוד יותר טובה: המתנדבים הם: אילן טורנובסקי, רפאל רוזנשיין, אריק פדידה, ד"ר שלמה שמעוני, יוסף שמורזיקס, בטי בייקלר, משה ארקינג, מאיה שגיבקוב, מוסיה פיינשטיין, מרי ברסלבסקי ויוליה דיבניץ.

לאורך האירוע נהנו הנוכחים ממופעים מוסיקליים ובהם לב אלגרדט, מרינה לוינזון פסנתרנית ו-ילנה אודינדובה.

טקס לעולים החדשים. צילום: ליאור מזרחיטקס לעולים החדשים. צילום: ליאור מזרחי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד