מחווה ליצירה בעירנו

18/05/2023 כ"ז אייר תשפ"ג

ביום ראשון 7.5.23 התקיים "ערב מחווה ליצירה בעירנו – סופרים וסופרות" בספרייה הציבורית ע"ש משה שכטר. האירוע המרגש מקדם את היוצרים והיצירה המקומית ונותן במה בכל שנה בתחום אחר, למי שהוציא לאור ספר בשלוש השנים האחרונות- השנה בתחום הפרוזה והעיון.

האורחים והקהל שמעו מפי היוצרים והיוצרות על היצירה ותהליך הכתיבה, ונהנינו ממגוון רחב של נושאים וסגנונות. חלק מהספרים כבר הגיעו למדפי הספרייה וניתן יהיה למצוא אותם בין היתר ביריד היוצרים של רשת הספריות שיתקיים ב15.6 בקניון עזריאלי מודיעין.

בירכו את היוצרים: דגנית סנש – מנהלת רשת הספריות שדיברה על האומץ לצאת לאור, צביקה ניר – יו"ר אגודת הסופרות והסופרים העברים בישראל ששיבח את העיר מודיעין על ארגון אירועי התרבות להוקרת הכותבים ועידוד היצירה המקומית וד"ר רחלי אברהם איתן – יו"ר ארגון בית הסופר מודיעין והסביבה שדיברה על הזיקה בין שירה לפילוסופיה.

באירוע השתתפו והקריאו מיצירותיהם: רות כהן-מרק – "הלורד סנדוויץ' והגברת טי", נטלי בירקן – "תהיה לי הים", רונית גולדברגר –"טרוף", סיגל פישביין – "לפני שהידיים התחילו לרעוד", יוסף לב – "שקיעה – המאבקים, הניצחונות, השברים והכישלונות בחיי בין השנים 1939-2022", תומר אברהם ונונו – "תומר דבורה", רות שלוש – "החנבל מדמנאת – סיפור מורשת משפחתית ממרוקו לישראל" וד"ר עינב שניידמן שהציגה את הספר של אביה ד"ר צבי יהודה ז"ל "בייסורי גאולה – גירוש היהודים מעיראק".

מיזם "מחווה ליצירה בעירנו" נולד ביוזמת רשת הספריות מתוך מטרה להוקיר ולחשוף את היוצרים המקומיים. ברשת הספריות מברכים את הסופרים והסופרות לרגל היציאה לאור של ספריהם, בציפייה להוקיר את הספרים באירועים הבאים.

מוזמנים לעקוב באתר העירייה אחרי סדנאות הכתיבה והקולות הקוראים לכתיבה ברשת הספריות. לחצו כאן לעמוד רשת הספריות

משתתפי ערב המחווה. צילום: יצחק הררימשתתפי ערב המחווה. צילום: יצחק הררי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד