הג'ודו מגיע לבתי הספר בעיר

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

שישה בתי ספר יסודיים במודיעין מכבים רעות נבחרו להשתתף בפרויקט ספורט בינלאומי של איגוד הג'ודו במסגרתו יקבלו אימוני ג'ודו שבועיים ללא תשלום על ידי מדריך מוסמך.

במהלך שנת הלימודים ישתלבו תלמידי כיתות ו' מבתי הספר אסיף, קשת, רעים, חוט השני, אבני חן ואלונים בפרויקט ג'ודו מעצים, חוויתי ומעשיר אליו נבחרו מתוך 100 בתי ספר ברחבי הארץ.

הפרויקט הספורטיביJUDO IN SCHOOL הוא פרי שיתוף פעולה של איגוד הג'ודו בישראל, איגוד הג'ודו העולמי, הפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך ואגף הספורט בעמותת סחלבים, שמטרתו לחשוף את הילדים לעולם הג'ודו, להעצים אותם ולאתר כישרונות צעירים.

תחרות ג'ודו במודיעיןתחרות ג'ודו במודיעין

כידוע ג'ודו הוא הענף האולימפי המוביל בישראל המשלב אומנות לחימה מודרנית בעלת אופי ספורטיבי המסייעת לעיצוב אישיותו של המתאמן ובטחונו העצמי תוך מתן דגש על משמעת, יציבה נכונה, כבוד הדדי וערכים.

את האימונים בבתי הספר יעבירו מדריכים משלושת בתי הספר לג'ודו הפועלים בעמותת סחלבים: "מיטב מודיעין" של אייל בכר ונתי כפרי, "סאקורה" של איגור רומניצקי, ו"דרך הג'ודו" של עידו ונעם אלקיים, כאשר לצד האימונים ייקחו חלק המשתתפים גם באירועי ספורט ותחרויות לאורך השנה.

חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "אנחנו שמחים להצטרף לפרויקט הבינלאומי של איגוד הג'ודו שמספק לתמידי כיתות ו' בעיר הזדמנות להיחשף וליהנות מענף ספורט אולימפי מוביל ללא תשלום אשר יקנה להם אורח חיים פעיל ובריא לצד ערכים והעצמה אישית. מודיעין מכבים רעות היא מעצמת ג'ודו בקנה מידה ארצי, עם מועדונים מצוינים ואני שמח על שיתוף הפעולה בניהם."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד