תיאור התפקיד
המכרז פנימי ומיועד לעובדי עירייה בלבד!
תיאור תפקיד:
התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.
תחומי אחריות:
1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של האגף בניהול ההון האנושי.
2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף.
3. ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.
4. ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.
5. ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.
6. ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.
7. טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.
8. ניהול יחסי העבודה ברשות.
9. אחריות לניהול הליכים משפטיים (כולל ייצוג בבתי המשפט) שהרשות המקומית היא צד להם בתחום משאבי אנוש.
10. ניהול צוות העובדים באגף.
11. כל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה הישיר.
אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.